מתחזים ליהודים לא מכבדים חיים

מתחזים ליהודים לא מכבדים חיים

מאוד מצער לראות שלא כל הציבור בקי במיצוות הקדושות. למעשה, פה ושם מבחינים בביטויים של שנאה אכזרית וחסרת חמלה, וזה סימן שאין הרבה הבנה בעיקרה של תורה.

ציטוט:

הדברים שאמרה אתמול שרת ההתיישבות, אורית סטרוק, בראיון לגלי צה”ל מעידים על החומר האנושי שמפלגת “הציונות הדתית” והממשלה עשויות ממנו.

“אין שום זכות קיום לממשלה שאומרת לחיילים שיצאו להילחם שהיא זורקת את זה לפח בשביל להציל 22 איש או 33 איש”, אמרה בלי בושה. הן התוכן והן הצורה של הדברים מלמדים על זלזול בחיי אדם, שבפי סטרוק הם מספרים ותו לא. שאלות של חיים ומוות, של מי שנמקים כשבעה חודשים בשבי חמאס, נהפכות בפי השרה לחישוב של עלות־תועלת.

התועלת שלה, כמובן, כמי שבעבורה האסון הכי גדול שפקד את מדינת ישראל מיום היווסדה הוא הזדמנות לממש את חלומות הטרנספר, היישוב מחדש, הכיבוש וההתנחלות.

שום רגישות לחטופים, למשפחותיהם ולחללי צה”ל, שבשמם לכאורה היא מדברת, וגם לא לחללי צה”ל, שאת מותם היא מנכסת בחוצפה.

בבסיס החזון המשיחי־הלאומני־הדתי־הגזעני של סטרוק וחבריה עומדת “[השמדה מוחלטת] של הערבים (סמוטריץ’ ייחל השבוע ל”תמחה את זכר עמלק מתחת השמים”) והתיישבות יהודית בכל רחבי הארץ, מהים ועד הנהר.

זהו סיוט האמור להדיר שינה מכל אזרח ישראלי הרואה את עתידו במקום הזה.

אם החברה הישראלית חפצת חיים, עליה להחזיר אנשים מסוגם של סטרוק, סמוטריץ’ ובן גביר לשוליים שמהם הגיחו. מי שהעביר אותם למרכז הבמה הוא ראש הממשלה, בנימין נתניהו שמכר את נשמתו למשיחיות הקנאית והגזענית בתמורה לשלטון. הוא אבי כל חטאת.

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, למרבה החלחלה מסתבר שיש במדינה גורמים הזויים ומסוכנים שמאמינים בתורת הגזע העליון ובצורך להשמיד את כל הכופרים שחיים בציון, וזה מתכון בטוח לאסון מלא יגון.

אומנם עיקרה של תורה הוא לא לעולל לחברך מה ששנוא עליך, אבל הסרבנים הגזעניים אינם מכבדים את המיצוות ממרומים או חוקים אנושיים בסיסיים מחמת היותם קיצוניים ומרדניים.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- פידיון שבויים ואישומים פליליים. קישור למאמר בשם- שנאה אלימה אינה עיקרה. קישור למאמר בשם- טרור יהודי זה סיכון לאןמי.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן