פידיון שבויים ואישומים פליליים

פידיון שבויים ואישומים פליליים

עיקר הרעיון בדיונים לגבי הסדרה בעזה הוא הפסקת הלוחמה והשבת החטופות והחטופים הבייתה.

משום מה, ראש הכנופייה אישר להעביר המון מזומנים לטרוריסטים רצחניים, והתעלם ממיכתבי אזהרה והתרעות של בכירים.

במשמרת שלו התרחש אסון לאומי נורא, שהוא אפילו יותר גרוע מזה שאירע בהילולה.

עד כה, רק עסקאות השיבו חטופים וחטופות לבני המשפחה המודאגים. מבצעים צבאיים השיבו שלושה בחיים. במילים אחרות, במבחן התוצאה רק הסדרה הביאה אנשים הבייתה.

במשך חצי שנה התנהלה לוחמה עזה בעזה, אבל החטופות והחטופים לא שבו למדינה, והחמאס לא לגמרי הוכרע, אפילו שנזק כביר נגרם לו ולאוכלוסיה.

יש עכשיו על השולחן ומתחת לאדמה הצעה נדיבה וישימה, שרשמית שני הצדדים מוכנים לדון בה. למרבה הצער, הפושע הסידרתי לא באמת מעוניין בהפסקת הלחימה שכן ברור לו שבתומה הוא יוצא לנופשה בגלל הכשל הנורא.

למעשה, בציטוט למטה העבריין הסידרתי מספר לציבור שהוא בעצם מקווה שהצד השני יתנגד לעיסקה, שלכאורה רק כוללת השבת חטופים וחטופות הבייתה אבל לא תפסיק את הלחימה.

ציטוט:

גורם המעורה במו”מ ומקורב למתווכים טען כי “ההצעה המצרית מקובלת על שני הצדדים, ניתן להגיע לעסקה תוך ימים”. גם בצוות המו”מ הישראלי יש המביעים אופטימיות וסבורים שהפעם ייתכן שחמאס ישיב בחיוב, אבל בסביבת נתניהו מעריכים – סינוואר לא יתפשר על פחות מהפסקת המלחמה.

עד כאן ציטוט.

מהדיווח ניתן להבין שראש הכנופיה בעצם מסרב להפסיק את הלחימה, אפילו שהדבר מאוד מסכן חיים ונוגד למיצוות פידיון שבויים. למעשה, כנראה שהפושע הציע עיסקה בה נקבל חטופות וחטופים בחזרה, אבל גם נמשיך לנסות לחסל את הצד השני בצורה אלימה. מי יקבל כזו הצעה? תן את כל הקלפים שלך ואז ננסה להרוג אותך?

חלילה, החמאס יסכים לתנאים ויבואו הסדרים, הנאשם בפלילים יאלץ לשוב לבית הדין ולהזיע למישמע המימצאים המרשיעים שנאספו כנגדו במשך הרבה שנים. לעכשיו הוא כנראה מאוד מקווה שההצעה האחרונה תידחה. מצד שני, יש אפשרות שהוא שוב טועה.

סך הכל, אם תתקבל העסקה לא יהייה צורך או הצדקה לנסות להזיז אומה הצידה כדי להמשיך ללחום עד חורמה, שהרי תהייה הסדרה.

חוץ מזה, באירגון טרור רצחני ניתן ללחום בהצלחה במשך תקופה ארוכה, אבל לא בטוח שבשביל זה צריך מערכה גדולה.

בקיצור, יהייה לפושע מאוד קשה להצדיק את המשך הלוחמה העצימה אם תתקבל ההצעה, וסוף סוף יהייה ניתן לבצע שינויים דחופים בהנהלה העבריינית שחטאה, בגדה בחובתה וכשלה.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- הפושע הסידרתי הוא עבריין בינלאומי? קישור למאמר בשם- שנאה אלימה אינה עיקרה. קישור למאמר בשם- טרור יהודי זה סיכון לאןמי.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

3 thoughts on “פידיון שבויים ואישומים פליליים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן