יש היגיון בזדון?

יש היגיון בזדון?

לפעמים בגלל חרדה, בהלה או בעתה עושים שגיאה, אבל לא בכוונה.

הנאשם בפלילים נוהג להפריח כזבים מרהיבים, ולעיתים די קל לפוצץ את הבלונים הציבעוניים שהוא משחרר למיקרופונים.

ציטוט מדיברי נתניהו:

“החל פינוי אוכלוסייה ברפיח לקראת פעולה שתקרה בקרוב, כל שרי הקבינט תומכים”

ציטוט מדיברי בני גנץ:

הכניסה לרפיח חשובה במאבק הארוך נגד חמאס. השבת חטופינו, שהופקרו על ידי ממשלת ה-7.10, דחופה ובעלת חשיבות עליונה הרבה יותר.

אם יושג מתווה אחראי להשבת החטופים בגיבוי כל מערכת הביטחון, שאינו כרוך בסיום המלחמה, והשרים שהובילו את הממשלה ב-7.10 ימנעו אותו – לא תהיה לממשלה זכות להמשיך להתקיים ולהוביל את המערכה.
ציטוט מדיברי העבריין הסידרתי שנאשם בשלל תיקים:

עד כאן ציטוט.

לאור כל הדיווחים בחודשים האחרונים די ברור שיש בהנהלה אנשים אחראיים שרוצים לסיים את המלחמה ולהשיב הבייתה את החטופות והחטופים. כנגדם עומדים סרבנים לוחמניים שמצפצפים על מיצוות פידיון שבויים.

במבחן התוצאה, עד עתה הפושע שאישור מימון במזומן לטרוריסטים רצחניים שביצעו מעשי זוועה עוד לא נתן לצבא את ההוראה להכנס למקום בו מרוכזת המון אוכלוסיה עקורה ורעבה.

לדבריו של הכזבן הסידרתי, כל חברי הקבינט מאוחדים בדעתם שיש חובה לסרב להסדרה ולהמשיך בלוחמה. במציאות, רק הקיצונים והעבריינים שמורדים בחזון המייסדים מתנגדים לקיים את מיצוות פידיון שבויים.

מה אפשר לומר? נראה שיש קצת בעייה עם הדברים האמורים, שכן הם קצת סותרים.

חלילה, ראש הכנופיה יחליט לשלוח את הצבא לעזה כנראה שיבוא שינוי מיידי בהרכב הממשלה. סביר שכל מי שישאר לסייע לפושע יתמוך בהמשך הלוחמה ללא התחשבות בקדושת החיים, והעולם יראה בנו עבריינים.

כלל לא בטוח שבני וגדי מסכימים להיות חלק ממעשים שאינם מוסריים, מועילים או חוקיים, ולכן יתכן שדיברי הנאשם מייצגים את מה שעלול לתרחש בהעדרם. סך הכל, הקצינים התנדבו לבוא לעזרם העם, ואין להם שום סיבה לסבך את עצמם.

העולם יראה שהפושע אחראי, וגדי ובני יסבירו שהם עזבו את הפושע הסידרתי כדי לא להיות חלק מצעד הרסני.

בשלב הראשון אם זה יקרה עשוי לבוא ניסיון בזדון לעורר מדון על מלא מלא שיוביל לאסון מלא יגון. בשלב השני יבוא שינוי להרכב השילטון.

בעזרת השם, שהוא השופט העליון, מה שיגבר על יצרים, דחפים ופחדים זה ההיגיון.

ציטוט ממאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- פידיון שבויים ואישומים פליליים. קישור למאמר בשם- הפושע הסידרתי הוא עבריין בינלאומי? קישור למאמר בשם- שנאה אלימה אינה עיקרה. קישור למאמר בשם- טרור יהודי זה סיכון לאןמי.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן