ביטחון במקום ראשון

ביטחון במקום ראשון

כמה טוב שיאיר ובני שומרים לנו על הביטחון. למעשה, יש פעילות התקפית, הגנתית ומונעת בלילה וביום כנגד הרשעים שטופי השנאה שמפחדים משלום.

היהודים הנבחרים נירדפו וסבלו מאוד במשך הרבה שנים אפילו שהם תרמו לעולם כמה דברים נחמדים ושימושיים, כמו אלוהים, סופי שבוע רגועים והבנה שחיוני לכבד אחרים כדי לקיים חיים אנושיים ותרבותיים.

מי שיסכים לחיות לצידנו יהייה ידידנו ושותפנו. לעומת זאת, מי שרוצה להשמידנו או לגרשנו קצת יסבול מנחת זרוענו, שכן על פי תורה מותר להשכים ולקום על הקמים עלינו.

היום זה כבר לא פשוט לחסל את כל היהודים שכן יש להם מדינה והם חמושים, נחושים ומיומנים. אומנם, בכל דור ודור באים עלינו רשעים חדשים, אבל לישראליים יש אמצעים לטפל בכאלה דברים.

ציטוט:

הפעילות שנשקלת בתגובה לגל הפיגועים: מבצעים ממוקדים נגד קבוצות החמושים בשכם.
בצבא מבינים שמליציות מהקסבה בשכם עומדת מאחורי גל הפיגועים, ומטרת הפעילות הממוקדת לסכל – וגם להרתיע • הצבא החל להרחיב את הפעילות ביו”ש: מחסומים הוצבו בכניסות וביציאות משכם • במקביל, נמשך המצוד אחר המחבלים משועפאט והמפיגוע ליד שבי שומרון.

כפי שנחשף אמש ב”מהדורה המרכזית”, בצה”ל שוקלים להרחיב את הפעילות ביהודה ושומרון בעקבות רצף הפיגועים המדאיג. כעת, בצבא החלו כבר להוציא אל הפועל את עליית המדרגה בפעילות נגד החמושים שעומדים מאחורי גל הפיגועים, שבראשם עומדת מליציית “גוב האריות”, שמסתתרת בקסבה בשכם. 

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? המצב הביטחוני בשומרון כרגע אינו נהדר, אבל פעילות מתמידה, רציפה ונחושה תשנה את הדבר.

למרבה הצער, בדברים מסוג זה יש לנו ניסיון ארוך ומר, ופעם או פעמיים אפילו גלינו ומאוד סבלנו בניכר. עכשיו, כאמור, המצב שופר. פושעים וזדים חסרי שליטה על יצר הרע ישלחו למאסר או ינוטרלו, והמצב ישופר.

ישראל היא דמוקרטיה שוחרת שלום, אבל אם אין ברירה האומה תגן על עצמה בצורה נחושה ויעילה. מי שלא מבין זאת עשוי לחוש חרטה, או חלילה לא להרגיש מאומה.

קישור למאמר ב-N12. קישור למאמר בשם- ציון חוזרת לנתיב הנכון. קישור למאמר בשם- למה העבריין הסידרתי מזיק למדינה? קישור למאמר בשם- החזון לציון כולל עוון וקלון? קישור למאמר בשם- פושעים עברייניים, טריקים ושטיקים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן