גזען שמתחזה ליהודי הוא סיכון לאומי

גזען שמתחזה ליהודי הוא סיכון לאומי

כידוע למי שיודעת ויודע, שנאה אינה עיקרה של תורה. למעשה, אנו מצווים לנהוג באחרים בכבוד. בהתחשבות ובחמלה, ורצוי בלי לגרום נזקים וזאת על מנת שנהייה אנושיים.

מי שלא מבין שאסור ליהודים לעולל לאחרים מה להם לא נעים כנראה לא הגה בכתובים בלילות או בימים, או סתם סובל מקשיים בהשתלטות על יצרים רעים כמו שעושים גיבורים ואנשים שמצייתים לחוקים.

למרבה הצער, נאשם בפלילים הביא למשכן מתחזים ליהודים שעיקר מטרתם בחיים זה להפיץ שנאה לברואים, ליצירים ולבצלמים, רק בגלל שברצונו של השוכן במרומים הם נולדו קצת שונים.

פעם הנביא ליבוביץ’ הזהיר אותנו ששליטה בעם אחר תגרום לנו להפוך לקלגסים אכזריים, אבל בזמנו הציבור התקשה שבעיקר כלל אוכלוסיה רדופה להאמין שזה מה שיקרה במדינה, אולי בגלל שבתורה הציוויים לגמרי אחרים, ולנו אסור להתעלל באחרים ולעשות להם מה שמימנו אנו איננו נהנים.

נו, טוב. למרבה הצער הנביא המלומד צדק וזה ממש גורם למכאוב. סך הכל, שנאה, גזענות, רישעות, כוחנות וחוסר אנושיות הן תופעות מסוכנות שסותרות את עקרונות היהדות. בעברית קלה, יש לנו בעייה עם מוסריות.

ציטוט:

אזרחים ערבים נפצעו במהומה שפרצה אחרי ביקורו של ח”כ איתמר בן גביר בבית החולים רמב”ם בחיפה. בן גביר הגיע כדי למחות נגד הטיפול שניתן בבית החולים לדאוד זביידי, שנפצע אנושות בחילופי האש בין צה”ל לבין פלסטינים בג’נין.

עד כאן ציטוט בעל משמעות, שכו הוא מיטיב להדגים רישעות ורצחנות, שהיא חטא וגם טעות חסרת התחשבות.

כידוע ליודעות וליודעים, רופאות ורופאים מחוייבות ומחוייבים לנסות להציל חיים ללא קשר לעניינים פוליטיים, לאומיים או אחרים. בנוסף, בתורה מדובר הרבה על קדושת החיים, ואפילו מותר לחלל ימים קדושים כדי למנוע נזקים בריאותיים.

זה קצת מבייש, אבל נראה שיש אצלנו חבר כנסת שאוהב לאיים ולהתרגש עד שהוא גולש, ומידי פעם הוא גם מדגים לציבור את היותו גזען, רשע ובור.

משמעות הציטוט למעלה היא שישראלי שמתחזה ליהודי עם כיפה הלך לבית חולים מתוך כוונה לבקש מהצוות הרפוטי לבגוד בשבועה וחלילה לגרום במעשיו להריגה, שזה חטא חמור לתורה ופשע נורא.

רק חסינות פרלמנטרית כנראה מונעת את מעצרו המיידי של הפושע שרוצה להיות השופט וגם התליין שמונע טיפול רפואי מפצוע, אולי מתוך רצון לראותו גווע, שזה דבר קצת לא מוסרי, לא חוקי וגם די מזעזע.

אביו הרוחני של העבריין שטוף השנאה שמתפרע ופוגע פעם הסית לשנאה, גזענות, לוחמה ונקמה. סביר שבשל דרכו הנלוזה והרעה של תותן ההשראה בא מישהו והוציא אותו מהתמונה. אפשר לומר שהרב ששכח מעיקרה של תורה זרע סופה וקצר לעצמו תוצאה עגומה.

בעזרת השכינה שהכל ברצונה, לא יאונה לגזען הרצחני שום רע והוא יחייה שנים רבות בבריאות טובה. מקסימום, יבקשו מימנו בנימוס להפסיק להצית להבות של שנאה אל מול מצלמה ולפגוע באנשים ללא הפסקה.

מצד שני, יש סכנה שאם הלאומן שטוף השנאה ימשיך בהתנהלותו הנפיצה בסוף חלילה יקום עליו איזה עשב מופרע. סך הכל, גם גנדי וכהנא פעם דירבנו מלחמה אלימה וסופם היה רע.

האם הקיצוני הלאומני רוצה להיות שאהיד ולהקריב עצמו למען החזון הגזעני? אולי עדיף שמישהו יוציא אותו כבר מהמשחק הציבורי באופן חוקי שכן הוא מהווה איום קיומי על החזון הלאומי.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- גזענות ואלימות אינן ציונות. קישור למאמר בשם- בגידה בחזון המדינה. קישור למאמר בשם- שנאה היא עיקרה של הסתה? קישור למאמר בשם- עיקרה של תורה, חזון המדינה והסתה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

One thought on “גזען שמתחזה ליהודי הוא סיכון לאומי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן