אדם אבינו, רחל אימנו ופשע בימינו

אדם אבינו, רחל אימנו ופשע בימינו

יתכן שגזען תוקפן ומסוכן עושה מאמצים מתמידים לעורר מהומות נפיצות ומלאות שנאה כל הזמן.
כשאופיו הנרגן ומעלליו הפסולים נחשפים על המסך הקטן, הדבר כנראה גורם לו לחוש קצת מעוצבן.

מה יעשה עבריין כאשר תדמיתו המהוגנת עולה בעשן? כמובן שהתורה היא מקור מצויין. ניתן לטעון שהכל בסדר, שהרי לחטאים, להפרת ההוראות המפורשות ולעוונות אחראית אשה נאמנה ונחש שדיבר חלקלקות.

בקיצור, הטלת אשמה על אחרים ואחרות מאז החטאים הראשונים כנראה משמשת השראה לכל הפושעים והפושעות שמתחזים לכשרים וכשרות לאחר חשיפת הבושות.

ציטוט:

אילה בן גביר: מספרים שקרים בשביל קורטוב של תשומת לב.
אילה בן גביר מגיבה לטענות שהעלתה נגדה ונגד בעלה איתמר נערת גבעות לשעבר בתכנית ‘עובדה’ עם אילנה דיין.

עד כאן ציטוט, ואולי כדאי לתת קצת פרשנות כדי למנוע טעות.

מי שללא הרף מייצר התגרויות ומנסה להבעיר מהומות רעשניות זה הגזען הלאומן שכנראה לא ממש מבין ששנאה אינה המסר העיקרי במגילות קדושות ועתיקות. קוראים לתופעה הזו השלכה, והפתגם- על ראש הגנב בוער הכובע מהווה דוגמה לתופעה הידועה מאז ימי אדם וחווה.

נחמד לחשוב שהלאומן התוקפן אומנם העז פעם להסתער בגבורה קרבית על סמל של מכונית, לתלוש באומץ מזכרות ולאיים בנשק שלוף על עובדים מבוהלים בחניון שרק ניסו למנוע ביצוע עבירות, אבל כשחושפים את מעשיו המפוקפקים ברבים הוא שולח את האשה לחזית ומתחבא מאחורי שמלות.

קישור לטאמר בערץ שבע.. קישור למאמר בשם- לטמא קדושה ברגל גסה. קישור למאמר בכיפה. קישור למאמר בשם- גזען שמתחזה ליהודי הוא סיכון לאומי. קישור למאמר בשם- גזענות ואלימות אינן ציונות. קישור למאמר בשם- בגידה בחזון המדינה. קישור למאמר בשם- שנאה היא עיקרה של הסתה? קישור למאמר בשם- עיקרה של תורה, חזון המדינה והסתה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן