לטמא קדושה ברגל גסה

לטמא קדושה ברגל גסה

אסור ליהודים לדרוך על מקומות קדושים. מי שעושה כך מתעלם מהנחייה ברורה בכוונה או סתם לא מבין את המופיע במפורש בכתובים.

חוץ מזה, שנאה אינה עיקרה של תורה. מי שלא יודע זאת אולי חובש כיפה גדולה אבל דרכו אינה דרכה.

ציטוט:

בן גביר הודיע לקצין הכנסת כי יעלה להר הבית ביום ירושלים.

ציטוט:

“כל רבותינו אסרו עלייה להר הבית בצורה חד משמעית”

שמענו את הדברים גם מפי הרב צבי יהודה זצ”ל, שאמר במפורש שאסור לעלות להר הבית, מחמת האיסור של ‘מורא מקדש’, ומכך שבכל עליה לשם נכנסים לחשש כרת.

זוהי הכרעה ברורה של הרב זצ”ל, של הרב צבי יהודה, של מורנו הרב אברהם שפירא, יחד עם כל רבותינו הרבנים הראשיים לדורותיהם, ומועצת הרבנות הראשית, כולל מו”ר הרב שאול ישראלי, שגם כתב את זה בדרשותיו. הדברים מפורשים וברורים, ולא ניתן בכלל לומר על אותם גאונים שחשבו אחרת. כך שניתן לומר בוודאות, שאסור לעלות להר הבית.

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, מי שעולה להר הבית בהתרסה מצפצף על הוראה הילכתית ברורה. חלילה, הדבר יטמא בסוליית נעל שדורכת על מקום של קדושה, וינטל מהחוטא מקומו בעולם הבא.

יהה נא ידוע לקהילה הכשרה והצדיקה כולה שיש בינינו רשעים בורים ומלאי שנאה שזוממים לטמא את ההר הקדוש ברגל גסה ולגרום לתסיסה נפיצה בכוונת תחילה למטרות פוליטיקה, פירסום או תהילה.

אם כל רבותינו אסרו עלייה להר הבית, מדוע הגזען מלא השנאה לא מכבד את ההוראה הקדושה?

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בכיפה. קישור למאמר בשם- גזען שמתחזה ליהודי הוא סיכון לאומי. קישור למאמר בשם- גזענות ואלימות אינן ציונות. קישור למאמר בשם- בגידה בחזון המדינה. קישור למאמר בשם- שנאה היא עיקרה של הסתה? קישור למאמר בשם- עיקרה של תורה, חזון המדינה והסתה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

3 thoughts on “לטמא קדושה ברגל גסה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן