הדוב הרוסי ישקע בבוץ האוקראיני?

הדוב הרוסי ישקע בבוץ האוקראיני?

בקרוב ימסו השלגים, כדי לא לשקוע בבוץ הצבא הרוסי האדיר יאלץ לנוע רק בצירים סלולים, ויש באוקראינה המון טילים יעילים נגד כלים משוריינים.

פעם שרון גרר אותנו ברמייה לבוסס בבוץ בלבנון, דבר שהחל כניצחון מפואר ולמעשה הסתיים אחרי הרבה שנים בכישלון. עכשיו הצאר בעל הרצון במדון מזדרז לשלוח הרבה צבא לאוקראינה, כנראה מתוך אמונה שהשהייה בה לא תהייה דומה להרפתקה הנעימה שהייתה באפגניסטאן או בלבנון.

העולם התרבותי מביט ברודן הרוסי התוקפני והאכזרי וכנראה תוהה איך הוא לא שם לב מאז המלחמה בסוריה ורצח העם הזוועתי שהבחור הנימוסי הוא בעצם קצת רצחני, הרסני, חמדני, כוחני ושאפתני.

נו, טוב. אז עכשיו כולם רואים שהביריון בחליפה מתנהג כמו מנהיג כנופיית רחוב פרועה. רק כשתסתיים התדהמה ותבוא הפנמה אולי תבוא תגובה יעילה ולכן זה כנראה לא ייגמר במהירה.

מנהיג רוסיה הציג אותה לעולם כמדינה תוקפנית, אכזרית, כוחנית ואלימה. בזכות השגיאה הזו המערב עכשיו יתעורר, יתאחד, יגבש קואליציה יעילה ויקום לפעולה, והחגיגה רק מתחילה.

מי שבטעות סבר או סברה שרק שחיתות, חמדנות, כזבנות, סרבנות, גזענות ועבריינות זו בעייה אולי מבין ומבינה שמידי פעם גם מגיחה בעולמו צרה לא צפוייה. מה לעשות. המשימה שלנו היא להתמודד בהצלחה עם מה שבא, אבל אין לנו הרבה שליטה ברצונה של הבריאה.

קישור למאמר בשם- גם ביריונים מפחדים מנזקים. קישור למאמר בשם- רודן מסוכן ורצחן. קישור ל-מלחמת האזרחים בסוריה בויקיפדיה. קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- אלימות מעוררת השתאות. קישור למאמר בשם- אמא רוסיה לא נחמדה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

7 thoughts on “הדוב הרוסי ישקע בבוץ האוקראיני?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן