הדמוקרטים נוהרים? הכל ממרומים.

הדמוקרטים נוהרים? הכל ממרומים.

כידוע ליודעות וליודעים, הנבואה ניתנה לנביאים מיקראיים יצירתיים, לשוטים שסתם מקווים או מדמיינים בלי שקיבלו הנחייה מפורשת מהשוכן במרומים, לחזאים שמדברים על העננים ששטים, וכן לפרשניות ופרשנים מחוייטים ומאופרים שעובדים באולפנים מוארים.

כזכור לזוכרים ולזוכרות, הנביאים שמומחיותם היא רוחות ועננים אמרו אתמול שביום הבחירות כדאי להביא מטריות ולצפות למימטרים. כנראה שהשמש החמימה שזרחה היום להנאתה הראתה לתושבות לתושבים שההחלטות הקובעות הן של השוכן במרומים, שברצונו קצת מסיט או לגמרי מעלים עבים קודרים, לצערם של החזאיות המאוכזבות והחזאים הנבוכים.

לפיכך, קצת קשה לנסות להתנבא, שהרי אף אחד ואחת בעצם לא יודע או יודעת בוודאות מה יקרה. יודעי דבר מספרים למי שמתעניין או מתעניינת בדעתם של דעתנים אחרים שהרב חסדו הוא היחיד שאחראי למה שבסוף באמת יהייה.

ללא קשר לכל ההקדמה הנכונה, כבר עתה נראה שיש קצת תקווה. למעשה, הנתונים מראים שגם בני ובנות המיעוטים כנראה מבינות ומבינים עד כמה מסוכנים גזענים אלימים, תוקפניים ששונאים אחרים, כאילו שבדמוקרטיה ובפני האלוהים כולנו לא שוות ושווים.

ציטוט:

נכון ל-16:00: שיעור ההצבעה 47.5% – הכי הרבה מאז 1999.

דיווחים על עומסים בקלפיות הנגישות בתל אביב ובירושלים, שהובילו לעימות בין מנכ”לית ועדת הבחירות לנציג הליכוד: “אתה מחבל בעבודת הוועדה”

ציטוט:

נשיא המדינה יצחק הרצוג, שהגיע עם רעייתו מיכל לביקור בוועדת הבחירות המרכזית בזמן פרסום אחוזי ההצבעה בשעה 11:00, אמר כי “הנתונים מביאים לידי ביטוי את אמון הציבור בתהליך הבחירות – תהליך דמוקרטי, ראוי, שוויוני ומכבד”. לאחר מכן, קרא הנשיא לציבור “לצאת להצביע – תצאו להצביע ולהשפיע, לכל קול יש השפעה”.

אחרי שהצביע, ראש הממשלה לפיד קרא לאזרחי ישראל להצביע: “תלכו היום להצביע בשביל העתיד של הילדים שלנו ובשביל העתיד של המדינה שלנו”.

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, בזכות חשש מלאומן גזען ומסוכן ומנאשם פלילי שהוא עבריין כזבן ופושע סידרתי יתכן שתשאר דמוקרטיה כאן. מצד שני, הכל יכול להיות וכל הזמן צריך להיות מוכן, אפילו למה שנראה לא יאומן.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- מי יושיע את נתניהו ממעשיהו? קישור למאמר בשם- בן גביר והחילוץ מאבו כביר. קישור לאיתמר בן גביר בויקיפדיה. קישור למאמר בשם- מדינת ישראל נגד בנימין נתניהו. קישור לבן גביר מאיים על רבין. קישור למאמר בשם- הקיצונים המתונים והגזענים החייכניים. קישור למאמר בשם- חורבן לאומי או הסדר אזורי? קישור למאמר בשם- הטרור הלאומני הוא סיכון לאומי. קישור למאמר בשם- .הסתה, שנאה ופגיעה הן עיקרה? קישור למאמר בשם- מתאמים, שולפים אקדחים ומבעירים. קישור למאמר בשם- סכנה לדמוקרטיה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן