החזון הלאומי הוא סיבוך משפטי?

החזון הלאומי הוא סיבוך משפטי?

כידוע לפרהסיה, הכזבן הנכלולי התחייב בפני העולם ואישתו הנחמדה באופן רשמי לעצור את הפרת החוק הבינלאומי. למעשה, הודעה בהולה בנושא הועברה לאמריקה, הייתה פשרה והחלטת או”מ נמנעה.

למרבה הצער, קצת קשה להאמין לעבריין הסידרתי מימין, וכנראה שבגלל זה הנאשם בשלל תיקים פליליים זומן להתייצב בפני בית דין.

אומנם הפושע הודיע בציבורי שהוא לא יפעל באופן שיסכן את המצב הביטחוני, המדיני והכלכלי, אבל מחמת טיבעו הנכלולי שוב מתגלה שהמציאות העגומה קצת לגמרי שונה ממה שהוא המציא.

ציטוט:

המינהל האזרחי צפוי לאשר היום קידום בנייה של אלפי יחידות דיור בהתנחלויות.

מבין 3,612 יחידות הדיור שצפויים לקדם את בנייתן ישנן 950 שאמורות לקבל אישור סופי. מחר צפויים לאשר במינהל בנייה נוספת, ובסך הכל מדובר במספר יחידות גדול יותר מזה שאושר בכל השנה שעברה או בזאת שלפניה.

ארה”ב ביקשה מישראל: “עצירה זמנית” של בנייה בהתנחלויות, הריסת בתים ופינוי פלסטינים.

בנסיון להרגיע את השטח בלינקן מנסה לקדם הבנות עם נתניהו ואבו מאזן: דחיה בכמה חודשים של בנייה בהתנחלויות, הריסת בתים ופינוי פלסטינים מבתיהם בתמורה להשעיית מהלכים פלסטינים נגד ישראל באו”ם וחידוש התיאום הביטחוני.

ציטוט:

נתניהו: מעבר ל-9 המאחזים, לא נסדיר יישובים חדשים בקרוב.
רה”מ התייחס לראשונה לדיווחים על הבנות בין ישראל לארה”ב, ואמר כי למרות ההצהרות ישראל הודיעה שלא תסדיר עוד יישובים – אך לא התחייבה להפסיק להרוס מבנים בלתי-חוקיים של פלסטינים בשטחי C. הפיצוי לפלסטינים: תמיכת ארה”ב בהצהרה נגד צעדים חד-צדדיים.

עד כאן ציטוט.

יכול להיות שעכשיו יובן שזה קצת מסובך, מתסכל ואפילו די מסוכן לנסות לעשות עסקים עם שקרן. הדמוקרטיה הישראלית נמצאת בסכנה גדולה בגלל כנופיה עבריינית שאינה ממש אחראית. מי יודע? אול ניתן להושיע את המדינה מהקמים לכלותה בצורה משפטית. בלי זה, חלילה תהייה לנו מהומה רצינית.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- כבר ברור שיש לסיים את הסיפור. קישור למאמר בשם- אי אימון זה צעד קונסטרוקטיבי. קישור למאמר בשם-אולי המליאה תבחר בדמוקרטיה? קישור למאמר בשם- ניסיון השתלטות על מגילת העצמאות. קישור למאמר בשם- החזון הלאומי הפך לכשל מוסרי?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן