המערכה תסתיים במפלת הכנופיה

המערכה תסתיים במפלת הכנופיה

במשך שנים נעשו מאמצים חפרניים וטרחניים רבים במטרה להזהיר את הציבור מפני ניזקם המסוכן והלא נעים של פושעים נכלוליים שהם עבריינים סידרתיים. אלפי מאמרים נרגשים עם איורים וחרוזים עליזים עלו בלילות ובימים, אבל התופעה המשונה לא ממש עשתה גלים.

למרבה הצער, זה די נדיר שכולן מייד מאזינות בהשתאות וכולם מזדרזים להאזין בהתפעלות לאלמונים בלתי מוכרים שהם בעצם סתם אזרחים שוליים. מה שמעניין הוא שזה קורה ללא קשר לנכונות תוכן הדברים, שהיום הם כבר לגמרי גלויים, מטרידים ומדאיגים. סך הכל, עובדה היא שהנושא מופיע בכותרות העיתונים היומיים כבר חודשים, והדבר קצת מאיים על מדינת היהודים ואפילו מדאיג את הידידים הטובים.

טוב שהפרהסיה הישראלית כבר מבינה שהיא רומתה, הולכה שולל ונגזלה, אפילו שזו קצת בושה לאומה שכבר מספיק סבלה. לפחות עכשיו ניתן לזהות את התקלה, ולטפל בה בצורה דמוקרטית, נחושה ויעילה.

ציטוט:

בנימין נתניהו, זה נגמר.

בנימין נתניהו, אתה מוקף. זה נגמר. מנוסתך היתה מפוארת, אבל המשחק הזה מגיע לקצו. בסכר שמאחוריו התבצרת ניבעו חורים, והאמת שוצפת פנימה. בסוף יטביע אותך השיטפון. אין לך לאן לברוח, הגעת לסוף הדרך. צא עם ידיים מורמות. עליך להודות: המחנה הליברלי בישראל הפתיע אותך במאבק עיקש, המוני ויעיל.

עד כאן ציטוט מעורר התפעלות.

מה אפשר לומר? זה נהדר שבעייה סמוייה הפכה לנושא ציבורי, מדובר, מסמר שיער ומוכר, וממש נפלא לראות שהמבצר הדמוקרטי לא נפל אלא שרד, עמד ונותר.

אולי טחנות הצדק סובבות לאט, אבל מי שלא מנע הסתה שגרמה לאסון נורא כנראה יטחן בערכאה עד דק ויהפוך לפרק לאומי די מביש ומצער באיזה ספר היסטוריה שמעלה אבק.

ככה זה כשמסתבכים עד צוואר בשלל אישומים פליליים וכל הזמן מכזבים. בסוף גם חוטאים סידרתיים שהם קמצנים, חמדניים, אנוכיים, נכלוליים וגזלניים משלמים. מי שאחראי להמון צרות, בעיות, עוונות, שגיאות ומכות לאומיות כנראה יורשע ולא ימשיך לקבל תקציב נדיב לצביעת השערות.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- פרק היסטורי עגמומי ולקח לאומי. קישור למאמר בשם- החזון הלאומי הפך לכשל מוסרי? קישור למאמר בשם- קריאה גלמודה הפכה למקהלה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

4 thoughts on “המערכה תסתיים במפלת הכנופיה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן