הנאשם לא אשם?

הנאשם לא אשם?

לפעמים פושעים סידרתיים חוששים לקחת אחריות כמו גברים אמיצים והם מאשימים אחרים בשלל כשלונותיהם הרבים. מה לעשות שלא כל החוטאים מצליחים להשתלט על יצרים פסולים כגיבורים, מסתבכים בפלילים ואז גם מלבינים פנים ברבים.

היום פורסם שעבריין שמצפצף על הסדר ניגוד העניינים, זה הכזבן שחתם על מסמכים אבל מסובך עד צוואר בניסיון פסול ומסוכן לשנות חוקים בתקווה להמלט מהרשעה וישיבה בתא קטן, מנסה לגולל אשמה על שותף נאמן עם זקן.

לכאורה, הנאשם בפלילים הוא צדיק תמים ומי שתוקע לדמוקטיה מקלות בגלגלים זה הדתיים, אלה שבעיקר מעונייניים במזומנים, בחבירה טפילית לכל מי שמושך בחוטים התקציביים ובהפיכת החילונים לאברכים בשחורים.

ציטוט:

בכירים בקואליציה הביעו נכונות ללכת רחוק בפשרה סביב הרפורמה המשפטית, ואף מוכנים לוותר על חצי מנושאי הרפורמה המרכזיים – עילת הסבירות ופסקת ההתגברות. כך פורסם הבוקר (חמישי) בתוכנית הבוקר הזה בכאן רשת ב. לדברי הבכירים, אם ייערך משא ומתן רציני, הם יהיו מוכנים לוותר על הנושאים האלה ולהסתפק רק בשינויים בוועדה למינוי שופטים ובנושא חוקי היסוד.

כמו כן, אותם בכירים הוסיפו כי הבעיה היחידה במצב כזה היא עמדתו של חבר הכנסת משה גפני בסוגיית פסקת ההתגברות וחוסר מוכנותו לוותר עליה, מאחר שהיא מהווה סמל עבורו ועבור המפלגות החרדיות מבין נושאי הרפורמה השונים. הם הוסיפו כי למרות מוכנותם לוויתור על פסקת ההתגברות, החשש הוא מאיום של גפני בפירוק הקואליציה.

עד כאן ציטוט שמנסה להטיל את האחריות הרחק מהנאשם בשחיתות, זה ראש הכנופיה שאוחז במושכות ועושה טעות אחת טעות.

קישור למאמר בכאן.קישור למאמר בשם- כבר ברור שיש לסיים את הסיפור. קישור למאמר בשם- אי אימון זה צעד קונסטרוקטיבי. קישור למאמר בשם-אולי המליאה תבחר בדמוקרטיה? קישור למאמר בשם- ניסיון השתלטות על מגילת העצמאות. קישור למאמר בשם- החזון הלאומי הפך לכשל מוסרי?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן