הקיצונים נובחים והלוחמה נמשכת

הקיצונים נובחים והלוחמה נמשכת

למרבה הצער, קיצונים גזעניים, סרבניים, מרדניים ותוקפניים בוגדים בחזון מדינת היהודים לשלום עם השכנים. הזדים הרשעים, שנאשם בפלילים הביא להנהלה לצרכים אנוכיים, לא סרים מרע, לא עושים טוב, ובמקום הסדרה הם מקדמים עימותים אלימים שגורמים ליתומים ושכולים בכל הצדדים.

ציטוט:

בן גביר: “אם אין מלחמה אין ממשלה”; סמוטריץ’: “אייזנקוט וגנץ משקרים לכם”

עד כאן ציטוט.

קצת מוזר להבין ששר האוצר אמר שקצינים אחראיים, הגונים, ישרים ומסורים לכאורה מכזבים בזמן שהתותחים רועמים והחיילים לוחמים, אבל ככה זה כשנאשם בפלילים ממנה עבריינים פלגניים ומזיקים לתפקידים ממלכתיים, אפילו שהם לא ממש מתאימים.

הנאשם בפלילים מפחד להתנגד לסחיטה שאינה כשרה שכן הוא חושש מהדחה, הרשעה וישיבה מאחורי סורגים. בגלל זה, הוא מעביר שוחד פוליטי כביר לחמדנים סחטניים בזמן שהמפונות והמפונים עדיין עקורים.

בגלל המתואר לעיל כל העם סובל. אפשר להתפלל לאל ולמלמל תחינה בכוונה מלאה, אם מאמינים שזה יפתור את הבעייה, וניתן לקבל את רצונה המופלא של השכינה באהבה וללא תלונה, על אף שלל כיתבי האשמה והמחדל הנורא.

חוץ מתפילה והבעת תיקווה כנה לישועה, בדמוקרטיה מותר להחליף הנהגה שחטאה, הפקירה, הזניחה, התעלמה וגרמה לאסון לאמוי נורא. אין באמת חובה להמשיך לסבול בגלל הכנופייה המזיקה שציונות אינה דרכה.

קישור למאמר במעריב. קישור למאמר בשם- הכנופייה כשלה ובא אסון נורא. קישור למאמר בשם- הפושע מעודד התקפה על הצבא? קישור למאמר בשם- הנאשם בפלילים אינו אור לגויים. קישור למאמר בשם- פושעים קיבלו כספים הומניטאריים? קישור למאמר בשם- כסף במיזוודה זו בעייה. קישור למאמר בשם- הכסף בא מקטאר והסוף הפך מר.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן