התעלמות מאזהרות מביאה אסונות

התעלמות מאזהרות מביאה אסונות

החזון לציון הוא ביטחון, שיוויון והסדר שלום במזרח התיכון.

למרבה הצער, כדי לברוח הרשעה וישיבה מאחורי סורגים הנאשם בפלילים הביא לממשלה קיצונים גזעניים, אלימים, תוקפניים ומרדניים. העבריינים הללו לא מאמינים במצעה הרשמי של האומה, וסבורים בטעות שהשוכן במרום רוצה שנעסוק בשנאה, מדון, שכול ויגון.

למעשה, הזדים הרשעים פועלים במרץ כדי להבעיר סיכסוכים, לפגוע בשכנים ולהתגרות בכוונה בעצבנים.
כמו שקרה לפני השבת השחורה, הצבא ובכירים במערכת הביטחון מסבירים בפרטי ואפילו בציבורי שפעולות יזומות ופוגעניות יביאו מהומות, ופתיחת חזית רעננה בלב הארץ עם שלושה מיליוני אוייבים חדשים זה רעיון נטול היגיון שמאוד יפגע בציון.

חלילה תבוא התקוממות בגלל ההתעללות מלאת רישעות, הפושעים ינסו לספר שהשכנים הם אלימים ותוקפניים, אבל יהייה קשה להתנער מאחריות לכשלים המסוכנים שהרי אזהרות ברורות כבר גם מתפרסמות ברבים. מי שלא יקשיב להתרעות הנוכחיות יהייה אחראי ישירות לתוצאות הכואבות.

ציטוט:

באופן חריג, גורם בכיר במערכת הביטחון, יוצא נגד הפוליטיקאים שמונעים את קבלת ההחלטות בנושא ואומר: “אותם גורמים מדיניים שפועלים להסית, שקוראים להפיל את הרשות הפלסטינית, ושמתעקשים למנוע מעבר של פועלים פלסטינים, מובילים אותנו באופן מודע לאינתיפאדה השלישית, אולי אפילו באופן מכוון”.

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, התעללות יזומה ברשות השכנה תוביל לתסיסה נפיצה. ההנהלה קיבלה התרעה לגבי הסכנה, ועכשיו רק צריך לראות אם היא מפקירה את ביטחון המדינה לצורכי פוליטיקה או משנה גישה. ללא קשר, האחריות למה שבא הוא לגמרי שלה.

הערה אחרונה: את התמונה המזוייפת למאמר יצרה בינה, שהיא רק מכונה נטולת תובנה. במציאות, איננו קיסרות שפושע מסוכן בראשה אלא דמוקרטיה, לעת עתה.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- הכנופייה רוצה להמשיך במלחמה? קישור למאמר בשם- פוליטיקאים אנוכיים ונזקים לאומיים. קישור למאמר בשם- הכנופייה כשלה ובא אסון נורא. קישור למאמר בשם- הנאשם בפלילים אינו אור לגויים. קישור למאמר בשם- כסף במיזוודה זו בעייה. קישור למאמר בשם- הכסף בא מקטאר והסוף הפך מר.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

One thought on “התעלמות מאזהרות מביאה אסונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן