חוקה והפרדת הדת מהמדינה

חוקה והפרדת הדת מהמדינה

מי ששם עצמו מעל החוק ולא תורם לתועלת כולם אלא גוזל מהעם, משתמט משירות צבאי ואינו דמוקרטי או ציוני לא ממש מייצג את החזון הלאומי. למה בעצם להרשות ייצוג ציבורי למי שהוא מרדני, חתרני, רודני והרסני?

אומנם, זה לקח קצת זמן להפנים, אבל אחרי שבעים וחמש שנים נראה שלאחרונה הציבור הנבון כבר הבין שהסידור הנוכחי בעצם מנצל ופוגע בחילונים, שמממנים בטלנים משתמטים בעודם מקריבים בנות ובנים על מדים למען הגנת מדינת היהודים.

המשבר הנוכחי מאוד עוזר לחשוף בעיות לאומיות חמורות ומוזנחות שדורשות פתרונות.

צריך למנוע סכנה שהדמוקרטיה תהפוך לדיקטטורה ותאבד את חירותה, ומסיבה זו יש להפוך את מגילת העצמאות לחוקה.

אסור לתת למשתמטים שאינם ציוניים או דמוקרטים לסחוט כספים ציבוריים ולא לציית לחוקים. בעברית קלה, בדמוקרטיה ובפני האל כולם שווים, גם החמדנים, הגנבים, החוטאים הסידרתיים והמנהיגים הנכלוליים שנאשמים בפלילים.

לפיכך, יש לחייב את כולם במדינה לכבד את החוקים, ובאותה שעה יש לאפשר לבדלנים ללמוד כל מה שהם רוצים כשהם פנויים, על חשבונם וללא הפרעה. למעשה, אפילו ניתן ללמוד אנגלית ומדעים ולא רק פילפולי גמרא אם מעוניינים קצת להתקדם בחיים במקום להיות תלויים במספר הילדים ובתרומות מאחרים.

למען הדמוקרטיה חיוני להפריד בין הדת מהמדינה. חלילה, עוד יחשבו בטעות שמתחזים ליהודים עושים קרדום לחפור בה במקום להזיע בחמה, לגדל משבעת המינים ולהביא ביכורים לבירה, כמצווה בתורה.

מה שכמובן קצת יותר גרוע זה שהמון ילדים חרדים וצייתניים כנראה יצביעו בעוד תקופה כאיש אחד באופן דמוקרטי, בפקדות איזה רבי שלא עשה צבא, להפוך אותנו באופן חוקי למדינת הלכה שרודפת ומגבילה את המיעוט החילוני שבה.

לנצל את התורה למטרות פרנסה על חשבון הפרהסיה זה חטא די נורא שמבזה את עיקרה. חשוב לגדל חיטים כדי שיהייה לחם לעוללים, וגם חשוב ללמוד את הציווים הקדושים, אבל אין שום קשר בין אמונה בשוכן במרומים לבין הערצת עגלים מוזהבים או דרישת תקציבים שניסחטים מאחרים.

אין שום סיבה שבמדינה דמוקרטית יהיו במליאה נציגי ציבור שלא מאמינים או מכבדים דמוקרטיה בגלל גישה גזענית, בדלנית, אנוכית ומבזה.

ציטוט:

מדינת ישראל תהא פתוחה לעליה יהודית ולקיבוץ גלויות; תשקוד על פיתוח הארץ לטובת כל תושביה; תהא מושתתה על יסודות החירות, הצדק והשלום לאור חזונם של נביאי ישראל; תקיים שויון זכויו​ת חברתי ומדיני גמור לכל אזרחיה בלי הבדל דת, גזע ומין; תבטיח חופש דת, מצפון, לשון, חינוך ותרבות; תשמור על המקומות הקדושים של כל הדתות; ותהיה נאמנה לעקרונותיה של מגילת האומות המאוחדות.

עד כאן ציטוט.

מי שלא מצהיר אמונים לדמוקרטיה, לדרכה ולחוקיה לא צריך להיות בהנהלה.

המגילה שלנן מבטיחה חופש פולחן ושוויון כנהוג בדמוקרטיות בעולם. למרבה הצער, המתחזים ליהודים והגזענים הלוחמניים מאמינים בתורת הגזע ולכן משוכנעים בטעות שהם טובים מכולם.

כדי למנוע נזקים, אין צורך להכניס מורדים ובוגדים לתפקידים ציבוריים. אימוץ מגילת העצמאות לחוקה יפתור את הבעייה ויעלים את הסכנה.

קישור למגילת העצמאות. קישור למאמר בשם- ההבטחה לחוקה קצת התעכבה. קישור למאמר בשם- עבריינים, ניגוד עיניינים ודיונים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

4 thoughts on “חוקה והפרדת הדת מהמדינה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן