חזון לאומי ונאשם פלילי

חזון לאומי ונאשם פלילי

מערכת עיתון ברשת נקודה קום תומכת בציונות, דמוקרטיה, שוויון ושלום, וזה לא מהיום.

מזה זמן, יש מאמץ להסביר שעבריינים מסוכנים מסיטים אותנו מחזון הנביאים והמייסדים. בעזרת השוכן במרומים, אחרי הרבה מילים, הסברים, פירושים, ביאורים, תחנונים, ויותר מידי נזקים, הנאשם בפלילים סוף סוף הודח, ואת המדינה כבר לא מנהלים עבריינים.

ברוך השם השוכן במרומים, כבר אין סגרים, אין סבבי בחירות שלא נגמרים, אין המון פוגרומים מזעזעים ברחובות הערים ואין גשם של טילים או שדות שרופים. טרוריסטים כבר לא מקבלים מזוודות עם דולרים, ולא צצים בעיתונים כל יום אישומים נוספים. לעומת זאת, יש עכשיו שיח די רגוע עם השכנים ובהנהלה אין עבריינים פליליים אלא אנשים אחראיים.

למרבה הצער, הפושע הסידרתי שמסובך עד צוואר בעניינים משפטיים הסית לשנאה ולבגידה בחזון לציון, ובגלל מעשיו הרעים נגרם אסון נורא ליהודים. למעשה, עד עכשיו הוא מתאמץ לתקוע מקלות בגלגלים כדי להימנע מישיבה מאוחורי סורגים.

בזמן שילטונו הרודני והנכלולי של הנאשם הפלילי לא נעצר מעגל המדון והיגון, לא הייתה חתירה לשלום וגם לא שוויון. למעשה, גזענות, לאומנות, סרבנות וקיצוניות ניסו להשתלט בכוח ואלימות על חזון הציונות, וזו טעות. בגלל הסתה שלא פסקה עד עתה שלום, שהוא מצווה מרכזית מהתורה וחלק חשוב מחזון המדינה הפכה למילה גסה. מסתבר שהסתה מתמידה ורעילה יכולה להסיט אומה שלמה מתורתה, דרכה, נתינה וחזונה.

ציטוט:

טקס הדלקת המשואות, צה”ל ושב”כ: מסע הדה-לגיטימציה השקרי של הביביזם לא עוצר.

בעוד שנתניהו כהרגלו ממשיך להתעלם מהמראות והקולות, גם כאשר קליעים נשלחים לראש הממשלה, מערך ההפצה ממשיך להוציא “פייק ניוז” והכפשות נבזיות.

עד כאן ציטוט.

נו, טוב. כנראה שזה לא יגמר עד שהעבריין הסידרתי יעצר. בעזרת השם, זה יקרה מהר, שכן יש נזקים נוספים בכל יום שעובר.

המשימה החשובה ביותר של הקואליציה, זו שסלידה עזה כלפי הפושע הנכלולי שיורשע מאחדים אותה בהצלחה רבה, היא לוודא שנאשמים בפלילים לא מורשים לעסוק בענייני המדינה, במיוחד לא אלה שנאשמים בשוחד, הפרת אימונים ומרמה.

כל עוד המסית המזיק נמצא על הבמה ולא במתקן כליאה הוא עושה כל מאמץ להזיק לדמוקרטיה. זה נעשה בהתמדה מטרידה ובלי להתחשב בתוצאה. לפיכך, חבל על כל רגע. כדאי לעצור את העבריין הסידרתי עד תום ההליכים ללא דיחויים שכן במקום להתבייש במעשיו הרעים הוא ממשיך לגרום נזקים לאומיים.

יתכן שהמאמינים ששוכנעו על ידי הסתה מתמידה ששינאה היא לכאורה עיקרה של תורת היהודים יבינו שאם המסית המרכזי הוא עצור פלילי, יש אפשרות שחזונו החרדתי והלוחמני היה שיקרי ולא ממש תואם לרעיון הציוני.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- זה לא יגמר עד שהעבריין יעצר. קישור למאמר בשם- חשד לבגידה מצדיק חקירה? קישור למאמר בשם- ביעור שחיתויות וחקירות מעמיקות.  

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

2 thoughts on “חזון לאומי ונאשם פלילי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן