חרדה קיומית מתמידה זו בעייה

חרדה קיומית מתמידה זו בעייה

הנאשם בפלילים לפעמים אומר דברים שהם כן נכונים, אבל חלקיים וקצת מבלבלים. הנה ציטוט מעניין הכולל שלל מסרים מבוהלים, מאיימים ונואשים:

רה”מ: מי שמדבר על היום שאחרי נתניהו – מדבר על הקמת מדינה פלסטינית.

נתניהו טען שמידור גלנט מעסקת התרופות זה שקר, הציג מסמך, אך הוא לא תואם את עמדתו. בנוסף דיבר ראש הממשלה על הגרעין האיראני ועל האפשרות של בחירות בזמן מלחמה: “חוסר אחריות לפלג את העם”

ציטוט:

נתניהו באו”ם: מאמין ומחויב לפתרון שתי המדינות.
רה”מ פתח את נאומו באו”ם בסקירה על מצבה של ישראל בזירה הבינלאומית ■ “שלום לא יבוא מהחלטות באו”ם, יבוא יום בו ישראל תוכל לסמוך על מדינות רבות בעולם” ■ על ארה”ב: “המעצמה הגדולה והנדיבה ביותר.

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, הכזבן הסידרתי הוא גם זגזגן נכלולי ולא רק נאשם פלילי.

בעצמו הוא שוב ושוב אמר בקול רם, בארץ וגם בעולם שהוא מחוייב לחזון הלאומי להסדר אזורי. אומנם, החזון הלאומי שלנו הוא לחתירה לשלום. ללא קשר, בגלל הסיבוך המשפטי שלו הפושע מציית לגזען סרבני והדבר מאוד מסכן את העם הישראלי.

אישור העברת המון מזומנים לטרוריסטים רצחניים והתנגדות למימוש חזונה של מדינת היהודים עשוי להחשב כבגידה בשבועת האמונים. למעללים פסולים כגון אלה בדרך כלל באים עונשים חמורים.

הפצת חרדות משדים ורוחות וניסיון להפחיד את העם הם תרגילים שחביבים על הנאשם. מצד שני, הפושע מימן כנופיות טרור רצחניות שעימן אין לנו הסדרים ובאו אסונות נוראיים. מסיבה זו יתכן שעדיף לנו שלשכנים תהייה מדינה עם מנגנונים מסודרים, שוטרים ובתי דין, וכך לא יתרוצצו שם חמושים רצחניים, מופרעים ומסוכנים.

סרבנות להסדרה מנוגדת לחזון המדינה והיא שגיאה מסוכנת ועגומה שתנציח את המלחמה. אולי הגיע הזמן להשיב את האומה שהוסתה לשנאה וחרדה בחזרה לנתיבה, ככתוב במגילה.

קישור למאמר בכאן. קישור למאמר בגלובס. הפושע לוחם בחזון המדינה? קישור למאמר בשם- שלום בשכונה יפתור את הבעייה. קישור למאמר בשם- הפתרון מופיע בחזון לציון. קישור למאמר בשם- לתת אימון באדם הגון. קישור למאמר בשם- מי שלא מנע מלחמה וכשל במשימה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן