מרגלים איראנים ועבריינים מקומיים

מרגלים איראנים ועבריינים מקומיים

יתכן שהנאשם בפלילים גם ריגל אחרי אזרחיות ואזרחים? הציץ להם ולהן ללא רשות בטלפונים והביט בתמונות האישיות שנמצאות באלבומים הפרטיים? יכול להיות שזה נעשה גם ליריבים פוליטיים, לחוקרים, לשוטרים, לשופטות סלחניות ולשופטים דוממים?

עד כה רק היה ידוע שהחדירה לטלפון של בני הגיעה ממישרד עורך דינו של העבריין הסדרתי ולא ממקור איראני זדוני, אבל עוד לא יודעים בדיוק אחרי מי עוד בארץ נערך מעקב שאינו חוקי.

ציטוט:

מבקר המדינה בוחן את שימוש המשטרה באמצעי ריגול אחר אזרחים.

במסגרת הביקורת ייבדק השימוש של המשטרה בתוכנות שונות כדי לחדור לטלפונים של אזרחים, דוגמת תוכנת NSO. “האמצעים הטכנולוגיים משמשים כראיות בהליך הפלילי ומעוררים שאלות של איזון בין התועלת שבהם אל מול פגיעה בזכות לפרטיות וחירויות נוספות”, כתב אנגלמן.

עד כאן ציטוט.

בעזרת השם ומחקר יסודי, יתכן שפעם נדע שהכל היה תיקני, אחרת חלילה יתווסף עוד אישום לערימת התיקים הפליליים שתלויים כנגד העבריין הסדרתי.

כמובן, מה שמאוד מדאיג זה לא המחשבה על התמונה המביכה עם התחתונים מול המראה וההבעה העגומה, אלא ההבנה שלכנופייה לכאורה הייתה גישה לטלפונים של כל היריבים הפוליטיים, החוקרים, השוטרים, השופטות, השופטים, הפרקליטות והפרקליטים. למעשה, זו כנראה הסיבה האמיתית לתגובה המיידית של המערכת ותחילתה של חקירה רשמית.

אפשר רק לתאר בבעתה קלה כמה שליטה פסולה ואמצעי סחיטה היו לעבריינים בשררה שלכאורה השיגו מידע אישי ופרטי בלי שנדע. מצד שני, אולי עכשיו אפשר להבין מדוע כל שומרי הסף ואפילו נשיא המדינה לא העזו לעצור את הכנופייה והעבריין הנכלולי שבראשה.

כאמור, ההבנה שלכאורה נעשתה חדירה לא רצוייה ואסורה לכל מי שהכנופייה רק רצתה לא תעבור בשתיקה. סך הכל, בדמוקרטיה אסור להתנהג כמו בדיקטטורה, גם כשוירוס מפחיד בא לשכונה או כשחוששים מהרשעה.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- גם חנה’לה התבלבלה. קישור למאמר בשם- הכנופייה דרסה את הדמוקרטיה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

8 thoughts on “מרגלים איראנים ועבריינים מקומיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן