משפחת הפשע לוחמת במדינה?

משפחת הפשע לוחמת במדינה?

כנופיה עבריינית השתלטה על הנהגת הדמוקרטיה הישראלית, ונראה שהיא זוממת ללבות תבעירה עולמית למטרה אנוכית.

כנראה שהמזימה העיקרית היא הושעת פושע סידרתי מהדחה והרשעה, או הקמת מלכות רודנית, גזענית וכוחנית במקום השיטה הנהוגה לאור חזון המדינה המפורט במגילה.

ללא קשר לסיבה, הדברים מהווים סכנה גדולה לשלומה וביטחונה של האומה. למעשה, נראה שיש צורך דחוף לעשות סדר בהנהגה, שכן היא מזיקה ומסכנת את המדינה כולה. סך הכל, אם לפושע שבראש הכנופייה אין רצון לסיים את המלחמה יש חובה לשים גבול למזימה הנפיצה לפני שתבוא החמרה עגומה, כואבת וקשה.

הדוגמה האחרונה לחטאי החבורה שמאיימת על הדמוקרטיה נמצאת בציטוט שלמטה, והוא מראה שבמקום לחתור להסדרה ולרגיעה העבריינים הלוחמניים מקדמים עימותים שיובילו לאסונות נוראיים.

ציטוט:

הכל היה מסך עשן? נחשפת האמת על ישיבת הממשלה באשר לעסקת החטופים.
שרי הליכוד עוררו היום סערה בישיבת הממשלה לאחר שהתנגדו לעסקה המסתמנת. כעת נחשף: הכל תוכנן מראש. גורמים המעורים בנושא אמרו ל”מעריב” כי מספר השרים מהמפלגה התבקשו להתבטא נגד העסקה, כדי שהמתקפה תסוקר היטב.

ציטוט עם ציטוט:

נתניהו: אסור לסיים את המלחמה לפני שנהרוג את הנהגת חמאס.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר לחברי הליכוד בישיבת סיעתם כי ישראל “תהרוג את הנהגת חמאס”, והדגיש שאסור לסיים את המלחמה ברצועת עזה לפני כן. מטעם הליכוד נמסר כי נתניהו אמר לח”כים שהשגת היעד תיקח זמן, אותו הגדיר “חודשים ולא שנים”

ציטוט:

במשך שנים נתניהו חיזק את החמאס, עכשיו זה התפוצץ לכולנו בפרצוף.

עד כאן ציטוט.

שתי בעיות יש עם ההצהרות המרשימות, הנחרצות והלוחמניות שמפריח הנאשם בשלל עוונות.

קודם כל עכשיו לכולם לגמרי ברור שלא מעניין את הפושע להסכים לעיסקת שיחרור. סך הכל, הוא מספר שעיקר כוונתו היא להאריך את הלוחמה, להישאר בשליטה, לחסל סיכוי לרגיעה ואז להכריז על ניצחון לציבור.

דבר שני שעשוי לקלקל אפשרות לעיסקה זה ההצהרה הפומבית על כוונה לרצוח את השותפים שחותמים עליה. למה שלטרוריסטים בעזה יהייה עיניין לסגור פשרה אם אומרים להם שהדבר יוביל אותם לפגוש את אללה?

בעברית קלה, הפושע הסידרתי מעוניין להמשיך בלחימה ולהרוג את הנהגת האירגון הרצחני, זה שהוא אישר לו לקבל תמיכה נדיבה במיזוודה במשך תקופה ארוכה.

משום מה, לא נראה שמיצוות פידיון שבויים חשובה לפושע כמו הישארות בשררה ותמונת ניצחון על עיר שנהרסה ונחרבה. למעשה, הצהרותיו מרחיקות את הסיכוי להשיב את החטופות והחטופים הביתה, וזו בעייה.

עד כאן ציטוט עם ציטוט.

מה אפשר לומר? זה די מוזר לגלות שהכזבן הסידרתי מפריע למאמץ הלאומי לצורך אנוכי. הנאשם בפלילים לא נשבע לשמור אמונים?

בלי השבת החטופות והחטופים עוד אישומים יוספו לרשימת המחדלים, הכישלונות והחטאים.

הערה אחרונה: את התמונה המזוייפת למאמר שלחה למערכת כתבתנו בינה, שהיא בעצם מכונה נטולת דיעה. במציאות, כמובן שהעבריין הכזבן שנאשם בפלילים אינו שחקן בסרט מפחיד על משפחת פשע.

קישור למאמר במעריב. קישור למאמר בשם- איומים רצחניים מקדמים הסכמים? קישור למאמר בשם- שיקולים פוליטיים יעצרו פידיון שבויים? קישור למאמר בשם- הכנופייה מתנגדת לחזון המדינה? קישור למאמר בשם- מרד בחזון לציון יביא אסון.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

One thought on “משפחת הפשע לוחמת במדינה?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן