נאשם בפלילים שולט בשופטות ושופטים?

נאשם בפלילים שולט בשופטות ושופטים?

היו היה בארץ רחוקה בית משפט גבוה לצדק שנתן אישור חוקי לנאשם פלילי, שגם חשוד בבגידה בביטחון הלאומי בעבור רווח אישי, לנהל את החזון הממלכתי על אף טיבעו העברייני, הכזבני והנכלולי.

נשיאת הערכאה העליונה טענה שההחלטה לתת את מפתחות המדינה וכל מוסדותיה לפושע שיורשע התקבלה בהסכמה מלאה. דא עקא, לא עברו אלא ימים ספורים ואחד השופטים הבכירים סיפר שמינוי נאשם בפלילים מעיד על כשלים מוסריים נוראיים.

לא רק שהאמת המרה הושמעה בפרהסיה, אלא שהאומה גם הבינה שהאמירה של הנשיאה המכובדה לגבי תמימות הדעות בערכאה העליונה הייתה לכאורה קצת שגוייה, שלא לומר ריקה, חלולה או סתם מעשה רמייה והונאה שנחשף והתגלה.

השופט האמיץ לא קיבל מדליה או זכה באות הוקרה על גבורתו הרבה, ומשום מה התפוטר במפתיע מהעבודה הכי טובה ומשתלמת במדינה. מעניין למה.

ללא קשר, בית המשפט הגבוה לאחרונה התנגד למינוי אותו שופט מוסרי לתפקיד ציבורי חיוני, בטענה שזה לא הכרחי.

ציטוט:

בג”ץ ביטל היום (חמישי) את מינויו של של שופט העליון לשעבר מני מזוז ליו”ר הוועדה למינוי בכירים, וקיבל בפה אחד את העתירה שהוגשה נגד המהלך. זאת, בניגוד לחוות דעתה של היועצת המשפטית לממשלה.

ציטט:

בג”ץ דחה פה-אחד את העתירות נגד נתניהו ונגד ההסכם הקואליציוני.
המשמעות: ממשלת נתניהו-גנץ תוכל לצאת לדרך, לאחר ששופטי בג”ץ קבעו פה-אחד כי אין מניעה משפטית להקימה, למרות כתב האישום נגד רה”מ.

ציטוט:

השופט מני מזוז: “ממשלה בראשות נאשם בפלילים – כשל מוסרי”
אחרי שהעתירות נגד הרכבת ממשלת האחדות נדחו, שופטי בג”ץ פרסמו את הנימוקים המלאים. חיות והשופטים מזוז וקרא קראו להסדיר בחקיקה את הרכבת הממשלה בידי נאשם בפלילים: “כשל ציבורי-מוסרי שקשה להפריז בעוצמתו”.

ציטוט:

ריבלין הביע דאגה ממכירת הצוללת למצרים, מרקל הוכיחה שיש אישור ישראלי.

עד כאן ציטוט מעורר השתוממות, שלא לומר השתאות.

האם בג”ץ פועל לטובת החזון הציוני? למה הוא תמך במינוי נאשם פלילי שגם חשוד בבגידה בביטחון הלאומי בעבור רווח אישי? מדוע הוא מתנגד למינוי אדם ישר ואמיץ לתפקיד ממלכתי?

יתכן שהעבריין הסידרתי עדיין שולט בנושאי תפקידים בעזרת סחיטה ואיומים, ומני מעצבן אותו או את המורשעת הלקוייה באופן אישי? למה עולה מהסיפור ניחוח נקמני, עברייני, נכלולי וזדוני?

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בכלכליסט. קישור למאמר בגלובס. קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- פושעים עברייניים, טריקים ושטיקים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

3 thoughts on “נאשם בפלילים שולט בשופטות ושופטים?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן