נספור שלושים ונשוב לפסים

נספור שלושים ונשוב לפסים

לנואף הסידרתי, זה העבריין הנכלולי שבגד הרבה פעמים בשבועת האמונים, שעשה רווחים מפוקפקים מעסקים ביטחוניים מסוכנים, שאישר לצופף יותר מידי חוגגים במקומות דחוסים, שלא מנע הסתה שיקרית, זדונית ונוראה שגרמה לרצח משחרר בירת היהודים וסיבך עצמו בשלל תיקים פליליים, יש חודש שלם להמציא סיפורים, טיעונים ותירוצים מעניינים.

ציטוט:

בג”ץ לנתניהו והיועמ”שית: נמקו מדוע אין להכריז נבצרות על רה”מ.

בעקבות עתירה של התנועה לאיכות השלטון, השופטת דפנה ברק ארז הורתה לנתניהו ובהרב מיארה להסביר מדוע אין להרחיק את הראשון מהמערכת הפוליטית בעקבות המשפט שמתנהל נגדו. בנוסף, על המדינה להשיב לעתירה עד לחודש הבא.

עד כאן ציטוט מעורר עליצות שיוביל לעצירת העבריינות וטיהור השחיתות.

מי יודע? אולי בעוד חודש שוב נשמע את הכזבן הנכלולי מיילל באופן ציבורי שהוא לכאורה צח, זך, חף, תם ונקי?

חלילה הפושע הסידרתי ינסה להלבין פנים ברבים ויספר למיקרופונים סקרניים שכל החוקרים, השוטרים, השופטות, השופטים, עורכי ועורכות הדין, העיתונאיות והעיתונאים, כמו גם הדמוקרטים הרשעים, הציוניות המסוכנות והציונים המפחידים, שלא לדבר על האזרחיות המשעממות שמתלונות ברוב חוצפה על העדר חדר מיון לילדים או חלילה להזכיר את התושבים המוזנחים והמרומים עם הדגלים, וכן את האירופים, האמריקאים, האיראנים ושאר העמלקים, כולם וכולן לכאורה סתם עשו כנגדו קנוניה ללא שום סיבה, וזה ממש לא נעים.

יתכן שלהיות מוקף בשלל שומרים חמושים ועירניים לא ממש עוזר לטפל בתחושת חרדה מתמדת מאיומים קיומיים. מי יודע? אולי ישיבה מאובטחת בתא יותר תסייע להרגיע את הבהלה בשילוב של איזה תרופה שתורמת לשלווה.

כמה טוב שהמורשעת הלקויה לכאורה מצליחה להשתלט על שפע רגשותיה ומיזגה בעזרת לגימת שמפניה קרירה שעליה לא שילמה. אולי הנאשם שיורשע ילמד לעשות מדיטציה או יתרגל יוגה במתקן הכליאה וזה ישפר לו את ההרגשה.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- המבצר ישלח למאסר? קישור למאמר בשם- הדמוקרטיה תגבר על הקמים לכלותה. קישור למאמר בשם- המערכה תסתיים במפלת הכנופיה. קישור למאמר בשם- יש סבירות לניבצרות? קישור למאמר בשם- פרק היסטורי עגמומי ולקח לאומי. קישור למאמר בשם- החזון הלאומי הפך לכשל מוסרי? קישור למאמר בשם- קריאה גלמודה הפכה למקהלה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן