סור מרע והימנע מכיתבי אשמה

סור מרע והימנע מכיתבי אשמה

מדינת ישראל הגישה שלושה כיתבי אישום כנגד העבריין הנוכל.

בנוסף, שתי ועדות חקירה ממלכתיות בודקות חשד לבגידה בביטחון האומה בעבור עמלה שמנה ואחריות לאסון נורא בהילולה. למעשה, אחת מאלה כבר הזדרזה ושלחה מכתב אזהרה.

האם כדאי לבחור להנהגה הבכירה בפושע סידרתי שמסובך עד צוואר בהליכים משפטיים? זה יביא כבוד, שלווה ורווחה למדינת היהודים? נהייה אור לגויים?

במציאות, חברי הכנופיה העבריינית מכריזים ברבים על רצונם לרמוס את בתי המשפט הדמוקרטיים ולהכפיפם לפוליטיקאים. בנוסף, הם מנסים להציע לבטל חוקים, ובצורה זו העבריין יחלץ מישיבה מאחורי סורגים.
בעברית קלה, העבריינים רוצים להרוס את הדמוקרטיה ולהמליך פושע, וכל זאת בתירוץ של אהבת המולדת ושנאה גזענית עזה לקבוצות שלמות באוכלוסיה.

שנאה אינה עיקרה של תורה. למעשה, במגילה ובתורה כתוב די במפורש שצריך לסור מרע, לעשות טוב, להימנע מסיבוכים פליליים או מביטול הסכמי פיקוח גרעיניים, לבקש שלום ולחתור להסכמים.

יכול להיות הנאשם בפלילים הסית לשנאה וסרבנות במשך מספיק שנים, ובזכות מעלליו המופלאים היהודים שכחו מה כתוב בתורתם ובמגילה שיסדה מדינה לעברים.

מי שמאמין או מאמינה בשנאה, אלימות, גזענות, לאומנות, כוחנות וחוסר התחשבות כנראה לא מכיר את העקרונות הבסיסיים של התורה, וזה בעייה.

סך הכל, ההיסטוריה מראה שכל פעם שבאו לנו קיצונים מרדנים חדורי איבה וטינה בא לאומה אסון נורא.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- הסתה, שנאה ופגיעה הן עיקרה? קישור למאמר בשם- מתאמים, שולפים אקדחים ומבעירים. קישור למאמר בשם- סכנה לדמוקרטיה. קישור למאמר בשם- עבריינים עליך שמשון. קישור למאמר בשם- למה העבריין הסידרתי מזיק למדינה? 

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן