סיפור מסובך ולא לגמרי צח

סיפור מסובך ולא לגמרי צח

אולי צריך קצת לרחם על החשוד המודח שניהל כנופיית עבריינים מזיקים, שכן המסכן מסובך עד צוואר בשלושה אישומים פליליים, ושתי ועדות חקירה ממלכתיות יחשפו פשעים עוד יותר חמורים.

ציטוט:

פילבר: נתניהו שאל מה קורה עם בזק, הייתי בתחושה שהוא לגמרי אול-אין.

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? זה בטח לא ממש נעים לחוש חשופים, מבוהלים, מוטרדים, עצבניים וחסרי אונים. חלילה, המצב הזה עשוי לעורר תחושות מציקות או חרדות מתמידות מאיומים קיומיים.

איך אפשר להרגיע עבריינים ניצודים שמפחדים מעונשים? אומנם, להאשים אחרים ללא צידוקים זה יותר נעים מאשר לקחת אחריות על הכשלים אבל למרבה הצער הלבנת פנים ברבים לא לגמרי מבטלת את ההליכים המישפטיים.

כנראה שהמלחמה הנוראה באירופה קצת עוזרת לנאשם, שכן הכותרות הבוערות בעיקר עוסקות באובדן חיי אדם. מצד שני, בשולי הידיעות העגומות והמזעזעות מוצגות גם התפתחויות מקומיות ושוליות.

מי שבמקרה מתעניין בגורלו של העבריין הסידרתי שהועף מתפקידו לאחר יותר מידי זמן ישמח לגלות שהמצב מצויין. המשפט ממשיך להתנהל כסידרו באולם, וככל שהעניין מתקדם כך גם מתדרדר מצבו של הנאשם.

סביר מאוד שלעוד תקופה קצרה הציבור ימשיך לשמוע שלכאורה הממשלה, הדמוקרטיה, המשטרה וגם התקשורת כולה עשו קנונייה, אבל לאחר בואה של ההרשעה הראשונה כנראה שלפתע נשמע דממה.

בעברית קלה, לנאשם בפלילים יש שלושה תיקים, ונראה שכבר בראשון הוא יורשע על ידי שופטות ושופטים.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- המזימה להנדסת התודעה. קישור למאמר בשם- השמצה ריקה ומבחן התוצאה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

2 thoughts on “סיפור מסובך ולא לגמרי צח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן