האומה שבה לנתיבה והנאשם יורשע

האומה שבה לנתיבה והנאשם יורשע

האומה העברית כבר כמעט התרגלה לחבורה הנכלולית והעבריינית. במשך שנים נגרמו למדינה נזקים, הופרחו שקרים ובוצעו פשעים חמורים. בסופו של דבר הציבור מאס בכותרות העגומות בעיתונים, החליף בצורה דמוקרטית את המנהלים הכושלים, ומאז אנו שבים לפסים.

דומה שהאומה שכבר מספיק סבלה חשה קצת המומה שכן הממשלה הרעננה פועלת להגשית את חזונה, לשמור על ביטחונה ואפילו מנסה להגיע להסדרים שימנעו מלחמה.

מה אפשר לומר? יתכן שהרב חסדו חמל על עמו ושיחרר אותו מעולו של מי שחטא ולא נשמע למצוותו. מצד שני, יכול להיות שהדמוקרטיה פשוט שבה לנתיבה לאחר סילוק הכנופיה עם כיתבי האשמה ללא התערבותה של ההשגחה העליונה. סביר שההסבר לנס שקרה תלוי בנקודת ההשקפה או באמונה שלא משתנה, אבל הסיבה בעצם פחות חשובה מהתוצאה.

ציטוט:

גנץ שוחח עם אבו מאזן: “החגים צריכים להיות זמן של שלום – ולא של טרור”

שר הביטחון אישר הקלות לפלסטינית ברמדאן ואמר בשיחתו עם יו”ר הרשות הפלסטינית: ” ישראל נכונה להרחיב את הצעדים האזרחיים” • הקבינט המדיני-ביטחוני יכונס ביום ראשון • רה”מ בנט: בתקופה האחרונה סוכלו יותר מ-15 פיגועים משמעותיים בכל חלקי הארץ.

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, בעזרת השם והדמוקרטיה שלום כבר אינו מילה גסה, והמדינה פועלת להגשים את מה שכתוב במגילה שהיא מצעה. כל הכבוד לשר הביטחון, לראש הממשלה ולשר החוץ על שהם מובילים באומץ את המדינה בדרך הנכונה, השקולה, הנבונה והבטוחה.

ישראל לוחמת ביעילות מדהימה, בגבורה אמיצה ובצורה נחושה בטרור ובפשיעה, ומצד שני מציעה הידברות, פשרה והסדרה כדי למנוע הסלמה או מלחמה שמזיקה לכל מי שמעורב בה. סביר שהרצל ובן גוריון משמיעים אנחת רווחה גדולה, אבל קצת קשה לשמוע אותה שכן הם מזמן שוכנים ברקיע.

מי ששנים הסית לשנאה, עודד חרדה קיומית מתמידה והלבין פנים בפרהסיה כרגע מסובך עד צוואר בערכאה. מסתבר שהאומה העתיקה חזקה יותר מהמזיקים לה, וזה נפלא. חוץ מזה, טוב מאוד שהנוער יראה שמי שמשקר וחוטא לחוקים במקום לכבד את שבועת האמונים מסיים בכלא.

הגיע הזמן שאת החזון הציוני תנהל חבורה אחראית, שקולה ונבונה ולא איזה מורשעת לקוייה ששולטת בבעלה בעזרת הטלת אימה או סחיטה.

קישור למאמר בכאן. קישור למאמר בשם- סיפור מסובך ולא לגמרי צח. קישור למאמר בשם- המזימה להנדסת התודעה. קישור למאמר בשם- השמצה ריקה ומבחן התוצאה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן