שוויון הוא חלק מהחזון

שוויון הוא חלק מהחזון

בני המיעוטים יצאו באוטובוסים עמוסים להביע תמיכה בגזענים שאינם שוויוניים? זה יהייה נהדר, מקסים ומרשים.

הדמוקרטיה שייכת לכלל תושביה, ללא הבדל דת, גזע או מין. מסיבה זו, יתכן שלא תצלח מזימתו של הימין.

בן גוריון הזמין את כל התושבים לקחת חלק שווה בניהול החיים הציבוריים. הציונים הדמוקרטים רוצים הסדרים ולחיות חיים בטוחים, בלי מלחמות כל כמה ימים.

הנאשם בשלל תיקים הקים מפלגה של גזענים לאומניים שאינם דמוקרטיים בתקווה להמלט מהרשעה בפלילים וישיבה מאחורי סורגים. יתרה מכ”ך, העבריינים הסידרתיים עורכים פגישות סודיות ומתאמים ביניהם מהלכים זדוניים.

ציטוט:

הבחירות הקרובות יכריעו את גורלה של תוכנית החומש לחברה הערבית.

התוכנית האחרונה אושרה בשנה שעברה וסימנה שלב חדש ביחסים בין משרדי הממשלה לציבור הערבי. עלייתה של ממשלת ימין או דחיקת רע”ם לאופוזיציה יפחיתו את מחויבות המדינה ליישום שלה.

ציטוט:

לאור הצמצום בסקרים: נתניהו ובן גביר סיכמו על תיאום מלא עד הבחירות.
השניים נפגשו היום וסיכמו לפעול בתיאום בנוגע לגזרות שבהן ימקדו את הקמפיין, וגם במהלכים תקשורתיים • הצדדים לא מעוניינים שכל אחד ינהל קמפיין אצל השני – ולכן הגיעו להבנה המשותפת הזו.

עד כאן ציטוט.

נוצר מצב מעניין שבו דווקא עלייתם של קיצונים גזעניים וכוחניים ידרבן את המיעוטים לבחור כאילו הם והן שוות ושווים.

פעם קיצונים לוחמניים הקימו את- ברית הביריונים, אבל פרט לדיבורים מתלהמים הם לא ממש גרמו נזקים או ביצעו חטאים אלימים.

לאחרונה ראש כנופיית עבריינים סידרתיים הקים את- ברית הגזענים בניסיון לברוח מישיבה מאחורי סורגים.

מעניין שהרעים הנאהבים והנעימים לא מפרסמים צילומים שלהם מחייכים ומחובקים. מה, הנאשם בפלילים לא רוצה שידעו שהוא מקדם קיצונים אלימים, תוקפניים ומורשעים שאינם שוויוניים?

יש בעייה עם טיפוח עשבים שוטים שמורדים בחזון היהודים באמצעים אלימים? מה הבושה? הרי המסית לשנאה כבר עושה זאת המון שנים. למה הנאשם בפלילים לא מוציא כרזות מרגשות בנוסח: שנאה, גזענות ומלחמה אולי יושיעוני מהרשעה?

בעזרת השם, המתונים השוויוניים ושוחרי השלום בארץ יביסו באופן דמוקרטי את הגזענים והעבריינים שמסובכים בפלילים ושונאים אחרים, ויבואו לנו ימים הרבה יותר יפים.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר ב- N12. קישור ליוטיוב- השד בבקבוק. קישור למאמר בשם- עבריינים עליך שמשון. קישור למאמר בשם- מגילת העצמאות או סרבנות ועבריינות? קישור למאמר בשם- ציון חוזרת לנתיב הנכון. קישור למאמר בשם- למה העבריין הסידרתי מזיק למדינה? קישור למאמר בשם- החזון לציון כולל עוון וקלון? 

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן