איומים מנומסים ותחנונים לדיונים

איומים מנומסים ותחנונים לדיונים

לאיראנים יש קצת בעייה עם הישראלים והאמריקנים. למרבה הצער, הציונים החמושים והדמוקרטים החצופים לא רוצים לאפשר לזדים הפרסיים המופרעים, האלימים והתוקפניים לפתח אמצעים קטלניים.

במשך שנים האיראנים היו משוכנעים שבמערב סתם מדברים, אבל לא ממש פועלים באמצעים נחושים. מסיבה זו, הם אומנם קצת סבלו מעיצומים ומדברנותו המתמידה של הכזבן שנאשם בפלילים אבל בפועל האיצו להנאתם את ייצורם של דברים מסוכנים, תמכו בטרור והזיקו לשכנים.

בזמן האחרון המצב כבר קצת מעצבן את היושבים בציון. העבריין הכזבן שהודח לא מזמן פעל לבטל הסכמי פיקוח מגבילים, והצעד השגוי הזה מאוד החמיר את הסיכונים. כלי טייס בילתי מאויישים תוקפים את האמריקאים, והם מודיעים שידוע להם שהאיראנים אחראים.

בקיצור, נראה שהפרסים מתקשים להבין שהם לוקחים סיכונים מיותרים שעליהם אחר כך מתחרטים, מצטערים, מקוננים ומשלמים.

עד כה, כבר היו כמה חיכוחים לא נעימים, מטרות אירניות יקרות פורקו להרבה חלקים שאינם שמישים, וכל מטוסינו תמיד שבו בשלום לבסיסים. מצד שני, יתכן שהפרסים לא מבינים רמזים דקים ולכן, וללא שום קשר, לפתע נגמר להם הדלק לכל הרכבים, בכל המדינה נוצרו תורים והאיראנים כנראה הבינו שבמערב לא רק משחקים.

חוץ מזה, פורסם ברבים שחיל האוויר הישראלי חזר להתאמן על השמדת יעדים רחוקים, שר האוצר שוב הבטיח לחסל איומים תוך כמה ימים, כמה עיתונאים ישראליים הסבירו בנימוס לפרסים שלפי התורה מותר לנו לנטרל סיכונים ללא היסוסים, ולפתע פתאום הזדים הפכו למפוייסים. מי יודע? אולי הם סוף סוף הם הבינו מה קורה למי שמשחק בגפרורים?

ציטוט:

איראן: מוכנים לחזור לשיחות הגרעין עם מדינות אירופה.

גורם עלום שם הכריז בטלוויזיה הממלכתית: “הצענו לנציגי שלוש המדינות לבוא לטהרן או שאנחנו נשלח נציגים אליהן ונפתח בשיחות”. ברקע: המגעים בבריסל על חזרה למו”מ.

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? נחמד שהאיראנים המבוהלים רצים ומתחננים לאירופים לקיים דיונים דחופים, אבל הם קצת טועים.

מי שלכאורה מסמן מטרות בעיגולים, מתאמן ומתדרך צוותים מיומנים זה לא הגרמנים, הצרפתים או הבריטים. כאמור, לאיראנים יש כרגע בעייה, ולעת עתה עוד לא ברור אם הם יצאו מימנה ללא פגע.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם-גולשים מדיבורים למעשים. קישור למאמר בשם- יש מדיניות של עמימות? קישור למאמר בשם- לבינתיים איראן עדיין כאן. קישור למאמר בשם- מריחת זמן וענני עשן לבן. קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- כל האופציות ועוד כמה אפשרויות. קישור למאמר בשם- ביקור מדיני ודיון רציני. קישור מאמר בשם- זה נימוסי להתריע לפני צעד סופני. קישור למאמר בשם- לפעמים אמצעים נוראים נעשים כשרים. קישור למאמר בשם- מותר לקום על הקמים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

One thought on “איומים מנומסים ותחנונים לדיונים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן