העם הנבחר וגורלו המר

העם הנבחר וגורלו המר

אחרי ההלם והתדהמה מהתפרצות גדולה ונוראה של שנאה אלימה ומזוויעה המערב התעורר מתנומה ארוכה. עכשיו ברור לעולם שיש בעייה שיש צורך לטפל בה בצורה נחושה, אחרת יהייה הרבה יותר רע. מה לעשות? אין ברירה.

ההיסטוריה המשעממת שחוזרת על עצמה היא שופט מצויין, אבל מסקנותיה נעשות ברורות רק לאחר פיזור העשן ומעבר קצת זמן. בדרך כלל, מתגלה שאנו משמשים לעולם כקורבן.

עד כה, היהודים הואשמו בצליבת עברי סלחני מנצרת על ידי הרומאים, בהרעלת בארות מים ובהפצת נגיפים אצל האירופים, ברצח ילדים נוצרים כדי להשתמש בדמם לצרכים כשרים בחגים, בפירסום מיצוות מוסריות שמבקשות התחשבות באחרים, בהפצת חוקים אנושיים בעזרת כתובים עתיקים, באמונה באל שבמרומים ובאחריות ישירה לקיומם של סופי שבוע שבהם כולם נחים.

לאחרונה, היהודים מואשמים ברצח עם ובפשעים בינלאומיים חמורים, שכן ברוב רישעותם הם העזו להתגונן מפני רוצחים, והתוקפים מאוד סובלים.

אפשר לרצוח את משחרר הבירה בכמה כדורים אבל לא ניתן לשנות את חזון הציונים או את המצווה בכתובים.
בצורה דומה, האשמת היהודים, גרימת נזקים וחוסר שליטה ביצרים אלימים כלפיהם בדרך כלל לא משכיחה מהעולם את התורה שמשה הביא מההרים. חוץ מזה, איכשהו הם תמיד שורדים. מי יודע? אולי יש להם קשרים במרומים?

ציטוט:

המחאה נגד ישראל בקמפוסים בארה”ב מסרבת לדעוך: עימותים אלימים ב-UCLA בלוס אנג’לס.

העימותים פרצו לאחר שהמחסומים שהוקמו בין מפגינים פרו פלסטיניים לתומכי ישראל נפרצו. משטרת הקמפוס החמושה באלות הפרידה בין הצדדים. במהלך סוף השבוע נעצרו בארה”ב יותר מ-200 סטודנטים, רובם סירבו לפנות מאהלים שהוקמו בדגם המאהל שבאוניברסיטת קולומביה בניו יורק.

עד כאן ציטוט.

אחרי שקצת נרגעים מרגשות סוערים ובוערים מבינים שחשוב לסור מרע, לעשות טוב, לבקש שלום ולרדוף הסדרה. למעשה, סביר שצאצאי האינקיוויזיטורים הספרדים והנאצים הגרמנים עד היום חשים קצת בושה, שכן רצח הוא חטא נורא.

רשעים שמממנים, מתדלקים, מסיתים ופועלים במטרה להפיץ שנאה אלימה מראים במעשיהם שאין להם אמונה במיצוות מהשכינה.

הידברות סובלנית היא הדרך היחידה לטפל בשנאה, באי הבנה מכעיסה ובאיבה אלימה. לעומת זאת, מי שבא בכוונה רעה עם חרב שלופה עלול לשים עצמו בסכנה, שכן לחיים יש קדושה, ואסור לעולל לרעך מה ששנוא עליך.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- סיכסוכים משפחתיים. קישור למאמר בשם- הדמוקרטיה לא מאמינה בשנאה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.


דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “העם הנבחר וגורלו המר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן