הסדרה היא חלק מחזון המדינה

הסדרה היא חלק מחזון המדינה

הסרבנים שמורדים בחזון המייסדים כנראה יחושו קצת לחוצים, שלא לומר מבועתים או מבוהלים. סך הכל, עד היום היה נדמה להם בטעות שהם השליטים היחידים שמחליטים וקובעים, והנה בא לו העולם ברוב חוצפה ומבקש שנכבד חוקים ואת הכתוב במגילה שהקימה מדינה ליהודים.

בקיצור, סביר שנשמע המון טיעונים חרדים, איומים מפחידים וגם אישומים מתוסכלים וזועפים. לא בטוח שאומות העולם ממש יתרשמו מדיבריהם של עבריינים חוטאים שמצפצפים על חוקים בינלאומיים ומתנחלים באדמות של אחרים בלי מוכנות להגיע להסדרים.

ציטוט:

רעידת אדמה מדינית? “מדינות באירופה צפויות להכיר במדינה פלסטינית בקרוב”
ראש מדיניות החוץ של האיחוד האירופי, ג’וזפ בורל, הצהיר במהלך המפגש של הפורום הכלכלי העולמי בריאד שבסעודיה, כי מספר מדינות חברות באירופה צפויות להכיר במדינה פלסטינית עד סוף חודש מאי.

עד כאן ציטוט.

כמובן שהידיעה מאוד תשמח את כל השכנים ואפילו את שוחרי השלום הציוניים. למרבה הצער, הקיצונים הסרבניים והגזעניים ינסו לתקוע מקלות בגלגלים, אבל זה רק יחשוף את היותם מורדים מסוכנים.

הכרזה על הקמת מדינה פלסטינית דמוקרטית ומפורזת בגדה מייד תרגיע את הסיכסוך במזרח התיכון, והסדרה כמו גם שלום ושיוויון הם חלק מהחזון לציון.

פעם בן גוריון הסכים לקבל את החלטת האו”ם לחלוקת הארץ, אפילו שהיא הייתה צמוקה, רעה ודלה, והערבים מייד פתחו במלחמה נגד הדמוקרטיה שאך נולדה במטרה לחסל את שארית הפליטה.

המערכה הייתה ארוכה וקשה, ובסופה היהודים הצליחו לא רק לשרוד אלא גם לנצח בה, דבר שלא קרה מאז אלפי שנה. האומה העתיקה קמה לתחייה, אבל חלק מהערבים יושבי הארץ הפכו לפליטים ועקורים, ומדינות ערב השכנות הותירו אותם במחנות מוזנחים בהם מגדלים מיואשים כועסים לצרכים פוליטיים.

העולם בקרוב יחליט שהגיע הזמן לתת עצמאות גם לפלסטינים, וזה כלל לא קשור להתנגדותם הזעופה של הקיצונים שמתחזים ליהודים בעודם מלבים סיכסוכים ומטפחים שנאה לאחרים.

חזון המדינה כולל הסכמה להסדרה, והדבר יועיל לכל הסביבה.

קישור למאמר במעריב. קישור למאמר בשם- סיכסוכים משפחתיים. קישור למאמר מהארץ. קישור לכתבה ששודרה בתוכנית מבט בווטיוב. קישור למאמר בשם- בני הדודים הם בעצם אחים. קישור למאמר בשם- בני דודים, אחים ומחקרים. קישור למאמר בשם- הדמוקרטיה לא מאמינה בשנאה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן