הצאר הרוסי הוא החשוד המרכזי?

הצאר הרוסי הוא החשוד המרכזי?

למרבה ההפתעה מנהל ציר הרשע לא ממש שומר על זכות השתיקה, לא פותר את הבעייה ובעיקר מוסיף שמן למדורה העולמית שיצרה קבוצה שולית, שאותה מימנה שותפה, בכוונה.

במקום להציע עזרה, הצאר מנסה לעלות לבמה, פועל להאשים את היהודים ולהבעיר שנאה כלפי הישראלים. אפשר לחשוב שהפושע הוא צדיק תמים שלא רצח מאות אלפי מוסלמים סורים וטבח בהמוני אוקראינים.

ציטוט:

בצרפת חושדים: רוסיה קשורה לריסוס מגני הדוד ברחבי המדינה.

החוקרים עצרו זוג ממולדובה, שתועד מרסס כתובות גרפיטי בפריז, החשודים שעשו זאת בתמורה לכסף מאיש עסקים הקשור לרשת דיסאינפורמציה רוסית. זוג נוסף שתועד כבר הספיק לעזוב את המדינה, שחווה גל של אנטישמיות מאז פרוץ המלחמה בין ישראל לחמאס.

עד כאן ציטוט.

עבריינים בהחלט יכולים לעזור לטרוריטים ורוצחים, לנסות להאשים תמימים ולהתאמץ לעורר מדנים כדי שאחרים יחושו כאבים, ויבואו להם מזה רווחים כלכליים.

מצד שני, עכשיו העולם יודע מי עומד מאחורי האירועים המזיקים, וההיסטוריה מלמדת שאסור לסלוח או לוותר לרוצחים סידרתיים שכן אז הם נעשים יותר מזיקים, מסוכנים וחוצפניים.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- חרדה מייצרת פוזה מפחידה. קישור למאמר בשם- מוסקבה מודה באשמה מרצונה. קישור למאמר בשם- היום היהודים חמושים ונחושים. קישור למאמר בשם- להתאדות או לא להתאדות? קישור למאמר בשם- אין ברירה אלא לנטרל סכנה. למאמר בשם-המנהיגים האיראנים מאיימים?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן