פושעים לא מכבדים חוקים

פושעים לא מכבדים חוקים

הנאשם בשלל תיקים פליליים קיבץ סביבו כנופייה של עבריינים, פושעים מורשעים וחוטאים סידרתיים במטרה להמלט עצמו מהרשעה וישיבה מאחורי סורגים.

למרבה הצער, זדים, רשעים ומזיקים ששונאים אחרים לא ממש משתנים, וגם אין להם כבוד לחוקים בגלל הנטייה לעשות מה שהם רוצים וחוסר יכולת לשלוט ביצרים כגיבורים.

ציטוט:

פנייה ליועמ”שית בעקבות הפרסום בוואלה: לפתוח בחקירה פלילית נגד בן גביר ואוחנה.

התנועה לאיכות השלטון פנתה אתמול (שני) ליועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה והמפכ”ל קובי שבתאי בדרישה לפתוח בחקירה פלילית נגד השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ויו”ר הכנסת אמיר אוחנה, בעקבות הפרסום בוואלה! על גיוס עובדי הכנסת לחלוקת נשקים.

בפנייה נכתב הפרסום מעלה “חשש כבד כי הליך מתן רישיון לכלי ירייה התנהל בניגוד להוראות החוק”, וכי “עובדי הכנסת עברו על החוק לדרישת בן גביר”

עד כאן ציטוט.

בדרך כלל, אחרי שחוטאים מועדים גורמים למספיק נזקים לאחרים לצרכים אנוכיים הקהילה בסוף מבינה שהדברים פסולים, חצופים ומסוכנים.

לפעמים קורה שפושעים סידרתיים מורשעים שמונה פעמים, אבל במקום להבין שחשוב לציית לחוקים הם הופכים לשרים בממשלה וממשיכים לבצע חטאים.

חשוב לשמור על הכללים, לכבד את החוקים ולא להפר את שבועת האמונים. חלילה, מעשים עברייניים כגון אלה עלולים להוביל לעונשים מביכים.

חבל שבלהיטותם הגועשת והנסערת להראות קרביים, כוחניים ומפחידים במקום מדושנים, מפוטמים וממושקפים, לא כל המתחזים ליהודים מבינים שלא כדאי שוב ושוב להסתבך בחטאים.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- פושעים מחלקים נשקים לחברים? קישור למאמר בשם- פושע מורשע מונע חקירה?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן