טרור יהודי הוא סיכון לאומי

טרור יהודי הוא סיכון לאומי

טרור יהודי משתולל בגבעות, והוא אלים, פראי ותוקפני.

בתורה שלנו מומלץ לא לעולל לזולתך מה שלא נעים לך, אבל לפוגרומיסטים העברייניים שמתחזים ליהודים כנראה יותר חשובה הסתה לשנאה או ההנאה שבאה מאובדן שליטה על היצר להרע בכוונת תחילה.

אין סיבה לדאגה. כוחות הביטחון יגנו על האומה מפני קומץ מרדני שמנסה להבעיר תבעירה שאינה נחוצה. המערכה בעיצומה, אבל התוצאה כבר ידועה.

ציטוט:

מתנחל תקף בגז מדמיע שוטר מג”ב במאחז גבעת רונן.

שוטר מג”ב הותקף אתמול (רביעי) בגז מדמיע על ידי מתנחל במאחז גבעת רונן, לאחר שהתוקף ניקב צמיג רכב של כוחות הביטחון באמצעות סכין, כך נמסר מהמשטרה. בעת שהכוחות היו במקום בפעילות אבטחה, לדברי המשטרה, עשרות מתנחלים חסמו את צירי הפעילות באמצעות אבנים והבערת צמיגים. המשטרה הודיעה כי פתחה בחקירה בעקבות התקרית. 

ביום שישי, מתנחלים תקפו פעילי שמאל בכפר בורין הסמוך לגבעת רונן. כמה מהמתנחלים, שהיו רעולי פנים, תקפו באלות ובאבנים את הפעילים והציתו את מכוניתו של אחד מהם. שבעה מהפעילים נפצעו קל, וידו של אחד מהם נשברה.

ציטוט:

מתנחלים פצעו פלסטינים וגרמו נזק לרכבים בשומרון; גנץ: “טרוריסטים, נפעל ביד קשה”

לאחר תקיפת פעילי השמאל בידי מתנחלים בסופ”ש, הערב הגיעו כמה מהם לאזור שכם ופצעו קל 3 פלסטינים, ניפצו חלונות ראווה וגרמו נזק לרכבים.

ציטוט:

נערי גבעות התפרעו בכפר פלסטיני: ניפצו חלונות ראווה ויידו אבנים, ילד בן 3 נפצע.
הצעירים נסעו בכפר חווארה ליד שכם כדי “לחגוג” את שחרורו מהכלא של חברם: הם צפרו, רקדו והתפרעו. המשטרה: “הנזק רב”. שלושה פלסטינים נפצעו קל-בינוני. נערי הגבעות טוענים שגם עליהם הושלכו אבנים. גנץ: “טרוריסטים”

עד כאן ציטוט.

כאמור, המערכה כנגד השנאה שכנראה צצה בגלל הסתה מתמידה ואי הבנה בעיקרה של תורה נמצאת בעיצומה. מצד שני, אין שום סיבה לדאגה, חשש או חרדה. המדינה די בקלות תביס את המורדים בחוקים ובכתובים, רק צריך להיות קצת סבלניים.

סך הכל, העשבים הקוצניים זובלו, הושקו, עודדו וטופחו במשך שנים על ידי כנופיית העבריינים לצרכים פוליטיים מזיקים, ולכן יקח קצת זמן לעצור ולהעניש את כל הפוגרומאים שמתחזים ליהודים וגורמים נזקים

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- טרוריסטים הם פושעים מסוכנים. קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- לוחמים בעשבים שוטים וקוצים קיצוניים. קישור למאמר בשם- חרפה, רשע ופגיעה בתורה. קישור למאמר בשם- מחדדים ומדייקים בהגדרת החוטאים. קישור למאמר בשם- לעבריינים יש רגשות עדינים. קישור למאמר בשם- עיקרה ודרכה של תורה. קישור למאמר בשם- עומר יודע מה הוא אומר. קישור למאמר בשם- המתחזים ליהודים מכפישים ומזיקים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

One thought on “טרור יהודי הוא סיכון לאומי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן