הוצאות צנועות ושחיתויות גדולות

הוצאות צנועות ושחיתויות גדולות

נראה שנאשם בשוחד, מירמה והפרת אמונים, זה העבריין הסידרתי שגם חשוד במתן אישור לסכן את ביטחון מדינת היהודים בעבור מזומנים והרשאה חסרת אחריות לרמוס מאמינים במקומות דחוסים לצרכים פוליטיים, מאוד מתאמץ להשמיץ את מחליפו, כאילו שהלבנת פנים ברבים תטהר את חטאיו הפסולים או תבטל את האישומים הפליליים.

במציאות שאינה כזבנות, רמאות ונכלוליות, ראש הממשלה הרעננה לא נאשם בשום אשמה. הוא לא חטא, לא גנב תקציב מאף קשישה כדי לתת אותו לישיבה שמתחזה לכשרה בעוד שהיא לא מגדלת ביכורים משבעת המינים להביא בירה, האיש לא אישר עסקאות ביטחוניות מפוקפקות עם שתי מדינות ערביות ואין כנגדו שתי ועדות לחקירת פרשות מזעזעות.

רעייתו של ראש הממשלה לא גנבה מתנות מהמדינה במודע וגם לא הורשעה בערכאה. היא אפילו לא מתעמרת בעובדות הבוכיות ואז משלמת להם דמי שתיקה כדי לחפות על העובדות הידועות.

להבדיל מהנאשם בפלילים, ראש הממשלה הרעננה לא מבקש לחיות על חשבון המדינה ולא דורש מתנות מחברים אלא בא לשרת אותה נאמנה יומם ולילה.

מי יודע? יתכן שחמדן נכלולי שמסובך עד צוואר בערכאה נורא רוצה להשמיץ, להכפיש, לבזות, להשפיל וללכלך על מי שהחליף אותו בעבודה אחרי הוא חטא וסולק מהשררה, אבל גם הניסיון הנואש להלבין פנים ברבים לא יבטל לעבריין את האישומים הפליליים.

מוזר שהאימרה הישנה לא מוכרת למשפחת המלוכה שסרחה. בכל מקרה, ” הפוסל במומו פוסל” עדיין מתאר את המצב באופן משעשע גם לאחר אלפי שנה.

חוץ מזה, קצת מצחיק לראות שחמדן נהנתן וכזבן מתאמץ לטעון שמחליפו הוא לכאורה עבריין. סך הכל, לא בעניינו של ראש הממשלה הנוכחי בית המשפט דן. נו, טוב. כנראה שעד שהפושע לא יעצר וייסגר הסיפור לא יגמר.

קישור לתגובת ראש הממשלה בפייסבוק. קישור למאמר בשם- .ועדות חקירה, הריגה ובגידה. קישור למאמר בשם- זה לא יגמר עד שהעבריין יעצר. קישור למאמר בשם- מעשה בוגדני לא ישנה את החזון הציוני. קישור למאמר בשם- הרשעה קצת תפריע לחגיגה. קישור למאמר בשם- בגידה לא תמנע הרשעה. קישור למאמר בשם- כזבים, שקרים ונתונים אמינים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

2 thoughts on “הוצאות צנועות ושחיתויות גדולות

  1. פינגבאק: itonBareshet

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן