הזדון ינחל כישלון

הזדון ינחל כישלון

לא משעמם במיזרח התיכון וזה במיוחד נכון לגבי המצב בדמוקרטיה אשר הוקמה בציון.

האומה שלכאורה נבחרה להביא לעולם את התורה ולקבל את עשר מיצוותיה כבר מאוד סבלה, ומסופר שבכל דור ודור קמים עליה לכלותה.

ליהודים יש המון סיפורים לאומיים מעניינים, וחלקם אפילו חיוביים. מצד שני, לצאצאי השורדות והשורדים יש זיכרונות מרים מהימים בהם לא היינו חמושים.

ציטוט:

צה”ל ביצע תקיפה נרחבת בלבנון, מפקד פיקוד הצפון: “מוכנים להיום בלילה אם נצטרך”
בצה”ל מאשרים כי כוחותינו תקפו 27 מטרות חיזבאללה, בהן: פירי שיגור ומחסני אמל”ח • במקביל, אלוף אורי גורדין שיגר מסר מאיים לחיזבאללה: “אנחנו מוכנים לזה יותר ממה שהיינו אי-פעם” • מוקדם יותר היום: דיווחים בתקשורת הלבנונית על תקיפות מהאוויר וירי פגזים.

עד כאן ציטוט.

שנאה אינה עיקרה של תורה. למעשה, התחשבות, רדיפת שלום ומתן כבוד הם המסר המרכזי שבה. סך הכל, בלי אמונה בשיוויון והימנעות מפגיעה אי אפשר לקיים קהילה אנושית תרבותית או לבנות מדינה.

מופרעים, רשעים, ביריונים, פושעים וזדים לא תמיד מכבדים אחרים, וזה כנראה מחמת קשיים לשלוט ביצרים כמו גיבורים. התופעה הפסולה הזו גורמת לנזקים ומחייבת שימת גבולות ברורים, תקיפים ונחרצים למען קדושת החיים. אפשר לשים את המזיקים שניצודים ומורשעים מאחורי סורגים, או להשתמש בכדורים מכל מיני סוגים.

מי שירצה לחיות בשלום לצידנו מוזמן, אהלן וסהלן. למעשה זה מאוד ישפר את המצב כאן. לעומת זאת, הזוממים להשמידנו ולהיות פה במקומנו לוקחים על עצמם סיכונים קיומיים, שכן זכותנו להגן על עצמנו.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- המיירטים משמידים סיכונים. קישור למאמר בשם- רק בתימן יעלה עשן? קישור למאמר בשם- התגרות עלולה להביא לעימות. קישור למאמר בשם- אין ברירה אלא לנטרל סכנה

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

One thought on “הזדון ינחל כישלון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן