טהראן סומכת על רודן מסוכן?

טהראן סומכת על רודן מסוכן?

מנהיגי איראן כנראה סבורים שאפשר לסמוך על רודן שאפתן ומסוכן. למעשה, נראה שעל סמך האמונה ברוצח של המון מוסלמים סורים הם מממנים, מאמנים ומפעילים שליחים תוקפניים, ומתנהגים כאילו הם חסינים, נועזים וגיבורים.

יתכן ששליטי טהראן מאמינים שהרוסים יעזרו להם כשדברים יתחילו לעלות בעשן, וזו זכותם לעשות מישגים אובדניים.

ציטוט:

יחסים מפוקפקים: רוסיה במקום הראשון בהשקעות הזרות באיראן.

השגריר הרוסי ברפובליקה השיעית אמר בריאיון לעיתון המזוהה עם הקרמלין כי “חברות אנרגיה רוסיות השתלבו בצורה טובה בפעילות באיראן”

עד כאן ציטוט.

במציאות, לא בטוח שהעולם החופשי ירשה לאיראן לפתח נשק הרסני ולהפוך עצמה לאיום אזורי.

למרבה הצער, פושעים, עבריינים וחוטאים לא מצליחים לשלוט ביצרים רעים כמו גיבורים, והשפה היחידה שהם מבינים כוללת גבולות נחרצים ועונשים כואבים.

במילים אחרות, אם לא יבואו הסדרים יתכן שלא תהייה ברירה אלא לנטרל איומים לפני שהם הופכים הרבה יותר מסוכנים.

הערה אחרונה: את התמונה ההזוייה למאמר שלחה למערכת כתבתנו בינה, שהיא בעצם מכונה שמזייפת איורים לפרנסתה. במציאות, הרשעים לא עושים עסקים מפוקפקים אל מול ציירים.

קישור למאמר בכאן. קישור למאמר בשם- לפעמים יש הצדקה לחסימה. קישור למאמר בשם- אין ברירה אלא לתת הדגמה קטנה. קישור למאמר בשם- התגרות עלולה להביא לעימות. קישור למאמר בשם- אין ברירה אלא לנטרל סכנה

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה עד שנת 2014 באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס ליד ניו יורק. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “טהראן סומכת על רודן מסוכן?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן