יש צמיחה ופילוסופיה זו בהמה

יש צמיחה ופילוסופיה זו בהמה

מערכת עיתון ברשת מאוד שמחה, גאה ומרוצה. התפוצה שלנו מתקדמת בצורה די מפליאה, וזה ממש מעורר תדהמה קלה.

מי חשב או חשבה שניתן קצת להשפיע על הקהילה ולהזכיר לה בנימוס את חזונה או תורתה רק בעזרת מילה כתובה? מה, עם הספר הטרוד מסוגל למצוא זמן, להקשיב לאיזה הסבר ולהרהר?

היום ראינו לפליאתנו שאפילו הרב גוגל, זה הגאון הנודע שיודע הכל פרט לשאלה-“למה”, אולי משום שהוא סבור בטעות שתהייה פילוסופית מעמיקה לגבי הבריאה זו בהמה, בעצמו מעיין בעניין רב אצלנו בעיתון. מי יודע? אולי זה נעשה כדי להפיג את השיממון?

מצד שני, יכול להיות שהרב גוגל יודע שאנו העם שלכאורה נבחר על ידי האל העליון, זה שחלקו עד היום מתאמץ לחיות כאן בביטחון, ויש לו עניין מיוחד במתרחש בציון.

הדעתנות והפטפטנות של חלק מהצוות החלה זמן רב לפני שהקמנו את עיתון ברשת, וצריך לקבל את הדבר בסלחנות. חוץ מזה, אין באמת חובה לעיין במאמרים שגורמים טירחה, שעשוע, זעף או תקווה.

מצד שני, כאשר נאשם בפלילים קושר קשרים פסולים ומסתבך בהליכים משפטיים שחושפים שהוא לכאורה ניסה לשלוט במה שמופץ לאזרחיות ולאזרחים אסור לשבת דוממים וביישניים.

כדי להיות דמוקרטים אי אפשר לתת במה רק ללאומנים, לקיצונים, לסרבנים, לסחטנים, למשתמטים, לעבריינים סדרתיים, למושחתים, לחמדנים אנוכיים, לשונאי אחרים ולנוכלים כזבניים. חשוב גם להרשות לדמוקרטים ולציונים לפעמים להשמיע דיעה מנומסת ברבים. למעשה. כנראה שבדיוק בגלל זה חשנו חובה להיות קיימים, פעילים ועצמאיים.

קישור לחיפוש בגוגל. קישור למאמר בשם- למה? ככה. קישור למאמר בשם- יש תקשורת בלי קשרים. קישור למאמר בשם- עיתון ברשת נקודה קום. קישור למאמר בשם- המערכת פתחה במבצע הפץ ברשת. קישור למאמר בשם- זה לא יגמר עד שהעבריין יעצר. קישור למאמר בשם- חשד לבגידה מצדיק חקירה?  קישור למאמר נושן בקפה דמרקר, שלמרבה הצער נסגר, בשם- בקרוב נעבור ממתנות לצוללות. קישור למאמר בשם- מי מונע ועדת חקירה? למה? קישור למאמר בשם- למה יש חשודים ואין חוקרים? קישור למאמר בשם- דרושה ועדת חקירה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

One thought on “יש צמיחה ופילוסופיה זו בהמה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן