מועמדים שהם עבריינים סידרתיים?

מועמדים שהם עבריינים סידרתיים?

הנאשם בשלל תיקים פליליים תומך בטרוריסטים עברייניים? הוא שולח אותם לנפנף באקדחים ולעודד ירי במפגינים עצבניים?

ביחד הנוכלים המסוכנים יבטלו חוקים וירמסו מוסדות דמוקרטיים?

שנאת אחים וקיצונים לוחמניים תמיד גורמים לחורבנות לאומיים. למה שנחזור על מישגים מצערים? לא הופקו לקחים?

מדינה שלמה תוסת מחזונה לשוויון והסדרה בשכונה רק כדי שעבריין סידרתי לא יועבר למתקן כליאה? זה לא קצת הגזמה? מה לגבי שבועת האמונים שניתנה? היא לא שווה מאומה?

ציטוט:

עד פברואר 2009 הוגשו נגדו 46 כתבי אישום, מתוכם הורשע בשמונה,[33] בהם בעבירות התפרעות,[34] השחתת מקרקעין,[35] הפרעה לשוטר,[36] החזקת חומר תעמולה לטובת ארגוני טרור,[5][4] והסתה לגזענות ותמיכה בארגון טרור.[6][3] כעבור שש שנים אמר שהוגשו נגדו עוד שבעה כתבי אישום, בהם זוכה. על פי נתונים אלו, הוגשו נגדו 53 כתבי אישום, מהם הורשע בשמונה.

עד כאן ציטוט שמראה עבריינות, תוקפנות ומרדנות.

פעם בן גביר התגאה על שהוא תלש את הסמל מהמכונית של רבין ואיים שבאותה צורה יהייה גם אפשר להגיע אליו. מה אפשר לומר? רצח אינו מצווה מהשוכן במרומיו.

מי שקרא למשחרר הבירה שעשה שלום עם מדינה שכנה- “בוגד” בעצמו הורשע בשל פעילות חתרנית, מרדנית, תוקפנית, אלימה, פסולה ומזיקה.

האם מי שהשתתף בהסתה הנוראה שגרמה לאסון מזעזע יקבל את אמונה של האומה? זה יהייה טוב למדינה?

קישור לויקיפדיה. קישור לבן גביר מאיים על רבין. קישור למאמר בשם- הקיצונים המתונים והגזענים החייכניים. קישור למאמר בשם- חורבן לאומי או הסדר אזורי? קישור למאמר בשם- הטרור הלאומני הוא סיכון לאומי. קישור למאמר בשם- .הסתה, שנאה ופגיעה הן עיקרה? קישור למאמר בשם- מתאמים, שולפים אקדחים ומבעירים. קישור למאמר בשם- סכנה לדמוקרטיה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

2 thoughts on “מועמדים שהם עבריינים סידרתיים?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן