מי יושיע את נתניהו ממעשיהו?

מי יושיע את נתניהו ממעשיהו?

עבריין סידרתי, שהוא כזבן נכלולי ונאשם פלילי שגם חשוד בבגידה בביטחון הלאומי בעבור רווח אישי ובאחריות לאסון נוראי, מאוד רוצה להמנע מהרשעה וישיבה במתקן כליאה ציבורי.

הציבור הישראלי מתבקש להיות סלחני כלפי מי שגרם לו נזק רציני.

אז מה אם הייתה קצת הסתה לשנאה שגרמה לרצח פוליטי? אז מה אם מאוד התגבר האיום האיראני? אז מה אם לא הושג שלום אזורי? אז מה אם הועברו כספים לטרוריסטים שירו עלינו טילים?

אז מה אם ניתנו תקציבים כבירים למשתמטים שאינם ציוניים או דמוקרטים והוזנחו קשישים, תלמידים ובתי חולים? אז מה אם היה קצת שוחד ומרמה, שלא לדבר על הפרת האמונים? הרי לפי שלל כיתבי האשמה הפליליים לכאורה הייתה הפרה בוטה של השבועה לכבד את החוקים.

ועכשיו ללא נימת הבידור- הציבור מתבקש לגשת לקלפיות בפעם החמישית והפעם לא להאמין לחברי הכנופייה העבריינית, אחרת כנראה נמשיך לסוב בצורה מעגלית.

כשירות לציבור שעבר הסתה, הנדסת תודעה והטפה לשנאה שאינה דרכה שלתורה, אולי כדאי להראות מה אומרת המדינה על העבריין הסידרתי ששואף לחמוק ממתקן כליאה בעזרת רחמי הפרהסי המרומה שכבר מספיק סבלה.

ציטוט:

מדינת ישראל נגד בנימין נתניהו: כתב האישום – המסמך המלא.

ציטוט מויקיפדיה אודות בן גביר:

עד פברואר 2009 הוגשו נגדו 46 כתבי אישום, מתוכם הורשע בשמונה,[33] בהם בעבירות התפרעות,[34] השחתת מקרקעין,[35] הפרעה לשוטר,[36] החזקת חומר תעמולה לטובת ארגוני טרור,[5][4] והסתה לגזענות ותמיכה בארגון טרור.[6][3] כעבור שש שנים אמר שהוגשו נגדו עוד שבעה כתבי אישום, בהם זוכה. על פי נתונים אלו, הוגשו נגדו 53 כתבי אישום, מהם הורשע בשמונה

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, מועמדים עברייניים עם סיבוכים בערכאה כנראה לא ממש מתאימים להנהגת המדינה. כדי לוודא שזה המצב ושאין סכנה לדמוקרטיה צריך לצאת מהשלווה, לגשת לתור, ולהטיל בחריץ מעטפה. זו לא עבודה מתישה או יותר מידי קשה, אבל היא חיונית ומאוד מאוד חשובה.

קישור למאמר בדמרקר. קישור למאמר בשם- בן גביר והחילוץ מאבו כביר. קישור לאיתמר בן גביר בויקיפדיה. קישור למאמר בשם- מדינת ישראל נגד בנימין נתניהו. קישור לבן גביר מאיים על רבין. קישור למאמר בשם- הקיצונים המתונים והגזענים החייכניים. קישור למאמר בשם- חורבן לאומי או הסדר אזורי? קישור למאמר בשם- הטרור הלאומני הוא סיכון לאומי. קישור למאמר בשם- .הסתה, שנאה ופגיעה הן עיקרה? קישור למאמר בשם- מתאמים, שולפים אקדחים ומבעירים. קישור למאמר בשם- סכנה לדמוקרטיה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “מי יושיע את נתניהו ממעשיהו?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן