פשע מלחמה וצו מעצר מייצגים בעייה

פשע מלחמה וצו מעצר מייצגים בעייה

הצאר הרודני של הרוסים סייע לרופא עיניים אכזרי לרצוח מאות אלפי מוסלמים סורים, ואז אחרי שכלום לא קרה הוא גם תקף את האוקראינים ללא סיבה והזיק למיליונים רבים.

ציטוט:

פוטין, הבן של קדאפי ורוצח המונים: אלה המנהיגים שהוצאו נגדם צווי מעצר בין-לאומיים.
אם יוציא בית המשפט בהאג צווי מעצר כלפי בכירים ישראלים, הם יהיו המנהיגים הראשונים של מדינה דמוקרטית שננקטו כלפיהם צעדים כאלה • “בית הדין בהאג מפעיל את הסמכות שלו רק במקרי קיצון. זה יכניס אותנו למועדון שאנחנו לא רוצים להימצא בו”, מסביר מומחה למשפט בין-לאומי • כ-90% מהנאשמים בבית הדין – מנהיגים אפריקנים.

עד כאן ציטוט.

כנראה שפושעים סידרתיים לא מכבדים חוקים או את חייהם של אחרים, ולכן יש צורך להציב בפניהם גבולות ברורים.

למרבה הצער, הנאשם הפלילי שלנו עכשיו גם חשוד באחריות לפשעי מלחמה, וזה בעייה. ככה זה בחיים, במיוחד כשלכאורה מצייתים בהכנעה מפוחדת למורשעת עצבנית ואלימה עם ליקויים.

להתגונן מפני התקפה מזוויעה ולנטרל סכנה מותר, אפילו לפי חוקי התורה. מצד שני, מניעת סיוע אזרחי מאומה רעבה ועקורה זה בעייה שעונש חמור בצידה. למעשה, גם התעללות בשבויים זה דבר שלא ממש תואם את החוקים המקובלים.

חלילה, העבריין הסידרתי שמסובך עד צוואר בערכאה ואחראי לאסון לאומי נורא יסרב להסדרה או ינסה להמשיך בלחימה סביר שהפושע יצורף לרשימה שבקישור למטה, וגם זה מאוד יזיק למדינה שכבר מספיק סבלה ממעללי הכנופייה.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- הפושע הסידרתי הוא עבריין בינלאומי? קישור למאמר בשם- פשע מלחמה במתקן כליאה? קישור למאמר בשם- שנאה אלימה אינה עיקרה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

2 thoughts on “פשע מלחמה וצו מעצר מייצגים בעייה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן