תקציב למדינה וניקוי האורווה

תקציב למדינה וניקוי האורווה

שני יעדים חשובים עומדים השבוע לפיתחה של הממשלה הרעננה, וצריך לאחל לה הצלחה.

דבר ראשון זה להעביר תקציב, שכן אחר שלוש שנים בהם אנו תקועים עם סגרים ובלי מזומנים לשירותים ציבוריים וביטחוניים בגלל נאשם בפלילים הגיע הזמן להתקדם בחיים.

האתגר השני הוא לנקות באופן יסודי את ערימות הסחי שנותרו במפעל הלאומי אחרי שילטונו הנכלולי של כזבן סדרתי שגם חשוד בבגידה בביטחון הלאומי בעבור רווח אישי.

ציטוט:

גנץ הגיש לממשלה את ההצעה לוועדת חקירה בפרשת הצוללות.

ההצעה להקמת ועדת חקירה ממלכתית בתיק 3000 מגיעה למזכירות הממשלה – אבל שר הביטחון סיכם עם בנט שידונו בה רק לאחר העברת התקציב. “זה לא עניין אישי, אלא צורך לאומי”, אמר גנץ. “אם לא נברר את האמת, לא נוכל להפיק לקחים לעתיד”

עד כאן ציטוט שדן בצורך הדחוף לבער את השחיתות ולפעול באחריות,

מי בממשלה הרעננה יתנגד להקמת ועדת חקירה שתבחן מי אחראי לכשל ביטחוני איום ונורא? חלילה, כזה דבר יקרה, זה יהייה נפלא, שכן מייד נדע מי בצד של הצדק ומי באגף שמסייע לפשע.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- ועדת חקירה תפתור את הבעייה. קישור למאמר בשם- תמה הדחייה, המריחה והשהייה. קישור למאמר בשם- מי מפחד מועדת חקירה? מדוע? קישור למאמר בשם- חשד לבגידה מצדיק חקירה? קישור למאמר בשם- ביעור שחיתויות וחקירות מעמיקות. קישור למאמר נושן בקפה דמרקר, שלמרבה הצער נסגר, בשם- בקרוב נעבור ממתנות לצוללות. קישור למאמר בשם- מי מונע ועדת חקירה? למה? קישור למאמר בשם- למה יש חשודים ואין חוקרים? קישור למאמר בשם- דרושה ועדת חקירה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

3 thoughts on “תקציב למדינה וניקוי האורווה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן