הנאשם הפלילי מגשים את החזון הלאומי?

הנאשם הפלילי מגשים את החזון הלאומי?

טוב מאוד שהדמוקרטיה הכי גדולה וחזקה לא תומכת בגזענות ואלימות, שכן הן פשע שלא תואם לערכיה.
מצויין שאמריקה תמנע מפורעים מסוכנים לקבל נשקים, ונהדר שהנשיא הציוני גם הסביר למיקרופונים שקשה לעבוד עם ישראלים שהם סרבנים קיצוניים, כנראה בגלל שהעקשנים השרופים אינם לגמרי מציאותיים, הגיוניים או גמישים. הוכחות לאירועים המשמחים נימצאים למטה, בקישורים.

בלי שום חשש או בושה שמענו מההנהגת המעצמה בה תלוייה המדינה אמירה מאוד ברורה- ההנהגה הישראלית הנוכחית מקשה על מציאת פתרון רגוע לסוגייה נפיצה של מציאת פשרה והגעה להסדרה בשכונה, וזו בעייה.

עם ישראל מאוד סובל בגלל חטאיו המרובים של העבריין הנוכל. מי יודע? אולי בזכות הציוני מאמריקה ובעזרת השכינה הרחומה תבוא לנו הנהלה ראוייה שלא מסובכת עד צוואר בשלל כיתבי אשמה, או נושאת באחריות לאסון לאומי נורא.

לחץ אמריקאי מתון ונימוסי עשוי להסביר לנאשם הפלילי שסר חינו ותמו הימים היפים, ולא בטוח שהוא ימשיך לקבל סיוע מדיני, כלכלי וצבאי תמידי שעימו אנו שומרים על הביטחון הלאומי או מתעמרים בשכנים באופן יום יומי.

קצת מצער לחשוב שהעבריין הסידרתי מסכן את מצבנו הלאומי, הביטחוני והקיומי רק בגלל שהוא חושש מהרשעה וישיבה במיתקן כליאה ציבורי.

במקום לכבד את הבקשות מאמריקה ולפעול להגשמת חזון המדינה הוא בוחר לציית לשותפיו הסחטניים מהצד הקיצוני, הגזעני והכוחני, וזה מאוד בעייתי לעם הישראלי.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- איתותים אמריקאים לפושעים ישראלים. קישור למאמר בשם- גם האמריקאים לא אוהבים פושעים. קישור למאמר בשם- האמת המרה לגמרי נכונה. קישור למאמר בשם- הנאשם איכזב את העם. קישור למאמר בשם- הפושע והלקוייה מזיקים למדינה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן