איתותים אמריקאים לפושעים ישראלים

איתותים אמריקאים לפושעים ישראלים

מורדים גזעניים, כוחניים, מרושעים וחמדניים שאינם דמוקרטים או באמת ציוניים מאיימים לפגוע בחזון מדינת היהודים, וזאת בגלל שנאשם בפלילים נתן להם תפקידים ותקציבים ציבוריים כדי למלט עצמו מהרשעה וישיבה מאחורי סורגים.

אם זה המצב בדמוקרטיה הישראלית, מה הפלא שאפילו הנשיא של האומה האמריקאית מסביר שקשה לעבוד עם הכנופייה העבריינית שהשתלטה על המדינה העברית בגלל גישתה הלוחמנית, הרודנית והסרבנית?

בשלב זה, אמריקה שולחת לכנופייה סימן קטן למה שחלילה עלול לא להגיע. במידה ובישראל לא יבוא שינוי בגישה או בהנהגה, האיתות הקטן עשוי להפוך למצב מאוד מסוכן. כמובן, מי שאשם בבעייה הלאומית זה העבריין הכזבן, שהוא גם רודן פחדן, זגזגן וחמדן שאינו נאמן.

ציטוט:

ארה”ב השהתה עסקת רובים עם ישראל על רקע דאגות בעניין אלימות מצד מתנחלים נגד פלסטינים.

ההחלטה החריגה של ממשל ביידן לשלוח את העסקה לבחינה מחדש אחרי שכבר אושרה הינה איתות כי ממשלת ישראל צריכה לעשות יותר כדי להפסיק את התקפות אלימות מצד מתנחלים קיצונים נגד פלסטינים. בכיר אמריקני: “העסקה הזו לא תתקדם עד שלא נקבל ערבויות נוספות מישראל”

עד כאן ציטוט.

לכל הצרות, המכות והבעיות הרבות אחראי הנאשם בשלל עוונות. אולי הגיע הזמן שעם ישראל יבין שהוא סתם סובל בגלל נוכל סידרתי שבעיקר מזיק ומקלקל?

זכותה של אמריקה לא לשלוח רובים שינתנו לפושעים מסוכנים. מצד שני, הסיפור המשונה הזה רק מסביר שהקואליציה העבריינית יצרה לנו בעייה ביטחונית רצינית, ולכן חיוני שיבוא שינוי מיידי בהנהגה הפוליטית.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- גם האמריקאים לא אוהבים פושעים. קישור למאמר בשם- האמת המרה לגמרי נכונה. קישור למאמר בשם- הנאשם איכזב את העם. קישור למאמר בשם- הפושע והלקוייה מזיקים למדינה. קישור למאמר בשם- המשפחה שהסתבכה בערכאה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

2 thoughts on “איתותים אמריקאים לפושעים ישראלים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן