התעללות מינית והנהגה דתית

התעללות מינית והנהגה דתית

למרבה הצער, המישטר הקיצוני והרצחני באיראן לא מכבד את חוקי האיסלם, והוא הורג, אונס וחוטא לקוראן.

במשך הרבה שנים האיראנים טיפחו שנאה יוקדת למערב, מימנו טרוריסטים, אימנו כוחות לוחמים, העבירו אמצעים ובזמן האחרון הם זוממים לפתח כלי נשק שיהפכו אותם להרבה יותר מסוכנים.

בנוסף לסיוע, עידוד ותמיכה במעשי אלימות ורצחנות האיראנים כנראה גם מספקים השראה להתעללות מינית בגברים ונשים. מי יודע? אולי חכמי הדת הפרסים סבורים בשגגה שאונס הוא מיצווה חשובה מהשוכן במרומים, אבל הם טועים.

ציטוט:

אמנסטי: כוחות הביטחון האיראניים אנסו ותקפו מינית מפגינים למען זכויות נשים.

כמה מהקורבנות שרואינו על ידי ארגון זכויות האדם סיפרו כי הם הותקפו בתוך ניידות משטרה ובמהלך המעצר. דו”ח הארגון מתאר גם עדויות של גברים שנאנסו באמצעות אלות ובקבוקי זכוכית.

ציטוט:

סגנית נשיא ארה”ב על האלימות המינית שביצע חמאס: “אונס לא יכול לשמש כנשק מלחמה”
קמלה האריס, יחד עם מנהלת המועצה למדיניות מגדרית ובכירים נוספים נפגשו עם ד”ר כוכב אלקיים-לוי, יו”ר הנציבות האזרחית בישראל • על הפרק: הפשעים החמורים שביצעו מחבלי חמאס נגד נשים וילדים ב-7 באוקטובר • ד”ר אלקיים-לוי סיפרה על העדויות החריגות והדגישה את הצורך של הקהילה הבינלאומית להטיל אחריות על המחבלים.

ציטוט:

מה אחמדינג’אד יגיד: 17% מהאיראנים הומואים?
מזל שאחמדינג’אד הצהיר שאין הומואים באיראן: דוח רשמי שהוציא הפלמרנט, לאחר שסקר לא פחות מ-142,000 צעירים, הגיע לנתונים מפתיעים: רובם לא ממתינים לנישואים, ולא פחות מ-17% הודו בקשר עם אותו המין.

עד כאן ציטוט.

לפושעים סידרתיים אין אלוהים, והם פוגעים, משקרים ומזיקים. בזכות שלל מעלליהם הרעים העולם התרבותי היום כבר מבין שהמנהיגים האיראנים הם פושעים מסוכנים שלא מצליחים להשתלט על יצרים רעים ומתחננים לגבולות נחרצים.

להתעללות מינית בנשים וגברים אין שום הצדקה בכתובים הקדושים או בחוקי המלחמה הקיימים, ולפיכך העוסקים בכאלה מעשים מזעזעים הם חוטאים, רשעים, פושעים וסוטים שראויים לעונשים קשים.

הישראלים לא אונסים נשים בעזה או בשטחים אלא בעיקר מנסים לנטרל טרוריסטים מסוכנים. לעומתם, הקיצונים המוסלמים מתנהגים כאילו שנאה הפכה אותם לבעלי חיים. בעיקרון, המוסלמים גם לא חושבים שנשים שוות לגברים, והגישה השגוייה הזו לא מובנת לאנשים מתורבתים.

יתכן שהבעייה עם דמוקרטיה במזרח התיכון היא השיוויון, שכן בגלל מנהגי המדבר העתיקים רוב הגברים המוסלמים עדיין שואפים להחזיק ולשלוט בהרמון.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בישראל היום. קישור למאמר במקו. קישור למאמר בשם- התגרות עלולה להביא לעימות. קישור למאמר בשם- הפחדים הקיומיים לגמרי מוצדקים. קישור למאמר בשם- קדושת החיים ואיומים מעצבנים. קישור למאמר בשם- להתאדות או לא להתאדות? קישור למאמר בשם- אין ברירה אלא לנטרל סכנה. למאמר בשם-המנהיגים האיראנים מאיימים?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן