העם איבד אימון בנאשם?

העם איבד אימון בנאשם?

הפושע הסידרתי התעלם ממיכתבי האזהרה ששלח הצבא ובכך גרם לאסון לאומי נורא.

מסתבר שהאומה לא ממש מעריכה את העבריין שאחראי למחדל מזעזע. חוץ מזה, לא הושגו מטרות המלחמה שלא נמנעה, והיא אפילו לא מתקרבת לסיומה.

ציטוט:

שפל בתחושת הביטחון: רוב הציבור לא מרוצה מניהול המערכה מול חיזבאללה וחמאס.

רק 16% מאזרחי מדינת ישראל היהודים טוענים שמדיניות הממשלה בצפון נוסכת בהם ביטחון, ו-59% תומכים בפעולה צבאית יזומה מול חיזבאללה, גם במחיר עימות מול איראן – כך עולה מסקר של חברת iPanel.

עד כאן ציטוט.

מה הפלא שהאזרחיות והאזרחים איבדו אימון בנאשם בפלילים? סך הכל, המצב על הפנים, הכשלים קשים וכואבים, ובמקום לקדם פתרונות יעילים או לקדם את חזון המייסדים הפושע רוצה להמשיך בלחימה עוד חודשים רבים מחשש להדחה וישיבה מאחורי סורגים.

אולי הגיע הזמן לתת לישראליות ולישראלים הזדמנות דמוקרטית לבחור מנהיגים שאינם מסובכים עד צוואר בהליכים? סך הכל, בלי זה ימשכו וחלילה יחמירו הנזקים. חוץ מזה, במגילה שהקימה את המדינה כתוב שאנו שוחרי הסדרים, ולכן הסרבנים הגזעניים והכוחניים הם בעצם מורדים מסוכנים.

הערה אחרונה: את האיור הדימיוני למאמר שלחה למערכת כתבתנו בינה, שהיא בעצם מכונה חשמלית שמזייפת איורים להנאתה.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- גם המורשעת הלקוייה מזיקה למדינה. קישור למאמר בשם- הפושע מעודד התקפה על הצבא? קישור למאמר בשם- הנאשם בפלילים אינו אור לגויים. קישור למאמר בשם- פושעים קיבלו כספים הומניטאריים? קישור למאמר בשם- כסף במיזוודה זו בעייה. קישור למאמר בשם- הכסף בא מקטאר והסוף הפך מר. קישור למאמר בשם- בגידה סידרתית בכתובה ובמדינה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

One thought on “העם איבד אימון בנאשם?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן