גם המורשעת הלקוייה מזיקה למדינה

גם המורשעת הלקוייה מזיקה למדינה

המורשעת הלקוייה ובעלה הפושע גורמים נזק כביר לאומה שכבר מספיק סבלה.

לא די בכך שהנאשם בפלילים התעלם ממיכתבי אזהרה והתרעות של קצינים לגבי סיכונים ביטחוניים ולכן אחראי ישירות למחדל מזעזע שגרם לאסון נורא למדינת היהודים, עכשיו המשפחה המלכותית והעבריינית מאשימה ותוקפת את הצבא, וגם פוגעת בהסברה?

ציטוט:

שרה נתניהו מוכיחה שוב את גודל הריקבון – ומובילה אותנו להפסד בחזית חשובה.

הגברת מנסה להדיח את אילון לוי, הדמות הבולטת והכריזמטית ביותר במערך ההסברה הלאומי שלנו, וזה כבר הרבה יותר מנירמול הטרלול. זה לא חדש ששרה בוחשת בכל מינוי, ועכשיו היא מפרקת את המחלקה שעומדת בחזית הבינלאומית – שבה נתפסנו עם המכנסיים למטה

עד כאן ציטוט.

ראש ממשלה לשעבר שכבר הורשע פעם טען שהמשפחה המלכותית כולה קצת לקוייה, והעיניין המביך הגיע לערכאה.

למרבה הצער ומשום מה, מבית המשפט שדן בסוגייה המביכה לא יצאה הוראה לשלוח את החבורה להסתכלות כדי לאשש או להפריך את הטענה, ולכן היא ניצחה שכן האסיר המשוחרר חסר הכשרה רפואית מתאימה כדי לתת אבחנה. כמובן שזה סיפור קצת מוזר, שכן הטענה המרכזית בעצם מעולם לא נבדקה על ידי בעלי מקצוע.

נו טוב. ככה זה בחיים. לא כל החטאים, הכשלים והמישגים מגיעים לכדי אישומים, ואם כבר כן אז לפעמים באים עונשים סימליים קלים, והם על סכומים צנועים, וגם מחולקים להמון תשלומים נוחים.

שחיתות ועבריינות אינן חלק מחזון הציונות. אסון השבת השחורה יוביל להחלפת הכנופייה המזיקה ולניקוי האורווה שקצת סרחה. סך הכל, עכשיו לגמרי ברור שהמשפחה הלקוייה שבהנהלה גרמה לבעייה רצינית. שפגעה באומה.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- הפושע מעודד התקפה על הצבא? קישור למאמר בשם- הנאשם בפלילים אינו אור לגויים. קישור למאמר בשם- פושעים קיבלו כספים הומניטאריים? קישור למאמר בשם- כסף במיזוודה זו בעייה. קישור למאמר בשם- הכסף בא מקטאר והסוף הפך מר. קישור למאמר בשם- בגידה סידרתית בכתובה ובמדינה. קישור למאמר בשם- הפושע והלקוייה מזיקים למדינה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן