ממלכתיות, אחריות, חמדנות ובוגדנות

ממלכתיות, אחריות, חמדנות ובוגדנות

זה מצויין להיות ממלכתי, הגיוני ואחראי. הבעייה היחידה היא שזו אינה הגישה של הנאשם הפלילי. למעשה, כל מי שהאמין לכזבן הסידרתי גילה שהוא שקרן נכלולי ואנוכי. למרבה הצער זה קרה ליאיר, לבני ולעם הישראלי.

ציטוט:

בכירים בקואליציה: נעצור את החקיקה אחרי צמצום עילת הסבירות.

בכירים בקואליציה מבקשים להעביר מסר של הרגעה לאופוזיציה ואומרים כי לאחר חקיקת החוק שמבקש לצמצם משמעותית את השימוש בעילת הסבירות, אפשר יהיה לעצור את המשך חקיקת הרפורמה המשפטית ולחזור לשיחות בבית הנשיא.

עד כאן ציטוט.

איזה סיבה יש להאמין להצהרות של מי שעד היום פשע וחטא ללא הפוגה? הרי העבריין הסידרתי כבר הבטיח שותפות והגינות ליאיר ולבני, ובשניהם הוא בגד באופן נכלולי.

הפיתרון הכי פשוט לסיבוך הלאומי הוא כנראה הצבעת אי אימון קונסטרוקטיבי, אבל זה כנראה רק יקרה אחרי שהשותפים הסחטניים יבינו שהם התפתו להאמין לכזבנים סידרתיים שסתם הבטיחו כוכבים.

חלילה לא יגיעו למשתמטים הררי המיליארדים מכספי האזרחים שכן עובדים ותורמים יתכן שהחרדים החמדניים יבינו שלא תמיד כדאי לעשות עסקים עם פושעים סידרתיים, וזה בגלל שהם נוהגים לא לקיים הסכמים

עד שתוחלף כנופיית ההנהגה הפושעת בהנהלה קצת יותר ראוייה סביר שעוד נראה הרבה דגלים ונשמע שלל מילים.

לבינתיים, אפשר לעשות כאילו יש דיבורים, דיונים ומוכנות לעשיית פשרות עם פושעים ועבריינים, וזה אולי קצת ירגיע את המודאגות וישקיט את המוטרדים.

קישור למאמר בכאן. קישור למאמר בשם- נשיא אחראי ונאשם פלילי. קישור למאמר בשם- השמירה בוטלה? קישור למאמר בשם- מי ידע שהעבריין הוא פושע? קישור למאמר בשם- סחיטה כשרה או אהדה לפשע? קישור למאמר בשם- יש שפוטים בירושלים? קישור למאמר בשם- הצבעה במליאה תפתור את הבעייה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

3 thoughts on “ממלכתיות, אחריות, חמדנות ובוגדנות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן