בחירות יטהרו את האורוות

בחירות יטהרו את האורוות

העם איבד אימון בנאשם.

ברור לציבור שהפושע הסידרתי מסובך עד צוואר באופן פלילי ושהוא גם אחראי לאסון לאומי נוראי.

סביר שאישור העברת המון מיליונים לטרוריסטים רצחניים וסרבנות להסדר שיסיים את המלחמה וישיב את החטופות והחטופים למשפחה לא מוסיף אהדה ציבורית לעבריין עם האישומים, זה שנשוי למורשעת עם ליקויים.

ציטוט:

נתניהו וגנץ התעמתו על מועד הבחירות: סביבת רה”מ – “יתקיימו באוקטובר 2026”

אחרי דרישתו של גנץ לקיים בחירות בספטמבר, גורם במחנה ממלכתי הבהיר: “אין כוונה לפרוש מיד, גם נוכח סירוב פומבי של ראש הממשלה” • גורמים במפלגות החרדיות: “אם גנץ יגיע איתנו להסכמה, הבחירות יוקדמו”

עד כאן ציטוט.

בני קרא לעריכת בחירות כדי שהמדינה תוכל לתקן תקלות, להתאושש ולפעול יחד למען המטרות הלאומיות.
הכנופייה העבריינית שמנוהלת על ידי משפחה בעייתית מאוד לא רוצה שיתקיים הליך דמוקרטי שיגרתי וחוקי עליו היא חזרה שוב ושוב ללא צורך רק במאמץ להגיע לשררה.

מאוד סביר שכבר לגמרי ברור לחברי הכנופייה ולפושע שבראשה מה דעתו של הציבור. וזו כנראה הסיבה המרכזית להתנגדות להליך בחירה, שהוא אבן יסוד בדמוקרטיה.

לאחר כישלון מזעזע שמאוד הזיק למדינה ועדיין פוגע בה, חיוני לתקן את התקלות לפני שיבואו צרות הרבה יותר גדולות.

יתכן שלשמוע את האמת המרה בפנים זה לא ממש נעים, אבל נראה שהעם איבד אימון בפושע הסידרתי שמסובך עד צוואר בפלילים ואחראי לאסונות לאומיים.

העבריין יטען ברבים שלכאורה צריך להמשיך במערכה העזה שהוא לא מנע ועד כה לא הביאה תוצאה אלא סיבוך בפשע מלחמה והרבה יגון לקהילה, כאילו שמשהו טוב יצא מעוד הרס נורא.

במבחן התוצאה רק הסדרים החזירו חטופות וחטופים. מבצאים צבאיים הביאו רק שלושה בחיים.

ללא קשר לעובדות ולנתונים, הפושע מתעקש להמשיך לסכן חיים אפילו שמזמן אין על המדינה סיכונים ואפשר לדון בהסדרים למען פידיון שבוייים וקדושת החיים.

הפושע כנראה יודע שהמדינה כבר די מאסה בו, בהבטחותיו, כזביו, תעלוליו, כישלונותיו ומחדליו. מה הפלא שאין לו רצון להציג את מועמדותו לתושבי ציון?

הקריאה לעריכת בחירות תהדהד ותושמע ברחבי המדינה. הכנופייה העבריינית תנסה לספר שזה לא הזמן להחליף אותה, שהרי היא יצרה בעייה שעוד לא נפתרה, אבל זו בדיוק הבעייה.

הדמוקרטיה לא תוותר עד שהפושע יוחלף במועמד אחראי והגון יותר.

הערה אחרונה: את התמונה המזוייפת שלחה למערכת כתבתנו בינה שהיא רק מכונה נטולת הבנה. במציאות, הפושע לא יצא לשוח עם הרוח. למעשה, באופן די קשוח הוא מסרב לעצור ממעלליו ולשבת לנוח.

קישור למאמר בכאן. קישור למאמר בשם- בגידה בכתובה, בשבועה ובמדינה. קישור למאמר בשם- כסף במיזוודה זו בעייה. קישור למאמר בשם- יש חרדה אבל לא בטוח שיש הצדקה. קישור למאמר בשם- הכסף בא מקטאר והסוף הפך מר. קישור למאמר בשם- פושע פלילי גרם לסיבוך בינלאומי. קישור למאמר בשם- בגידה סידרתית בכתובה ובמדינה. קישור למאמר בשם- הפושע והלקוייה מזיקים למדינה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן