עבריינים מסוכנים ואיומים קיומיים

עבריינים מסוכנים ואיומים קיומיים

שוב הצבא מוציא התרעה ומבקש מהדרג המדיני התייחסות לסכנה ומציאת פתרון לבעייה. כידוע למי שיודעת ויודע, בפעם שעברה יצאו מיכתבי אזהרה וראשי מערכת הביטחון כולה ניסו לדבר אל ליבו של הפושע עם כיתבי האשמה, אבל הוא לא שעה והתרחש אסון נורא.

ההתקפה שלא נמנעה והמלחמה שפרצה בתגובה לה מייד איחדו את האומה כנגד אוייביה, ובאחת עצרו את המחאה האזרחית הרחבה בעד שימור הדמוקרטיה. המערכה גם עיכבה את התקדמות ההליך בערכאה ובלמה את המאמץ להחלפת ההנהגה שכשלה. האם יתכן שהפושע הנכלולי בעצם ידע שיש סכנה ובחר להתעלם מימנה במודע?

אומנם הלעיל זו מחשבה נוראה ומעוררת חלחלה שהיא רק השערה פרועה שאין ביסוס לה, אבל במבחן התוצאה הפושע שאחראי לבעייה עדיין משמש כראש הממשלה. בקיצור, ללא קשר לסיבה של המחדל המזעזע, במבחן התוצאה המלחמה בעצם עזרה לעבריין להשאר בשליטה.

עכשיו יש עוד אזהרה חמורה לגבי המצב בגדה. האם הפושע יתייחס אליה ויפעל למען רגיעה והסדרה, יתעלם לצרכי פוליטיקה, הגברת החרדה ואחדות האומה, או ילבה את המהומה במטרה להשאר בשררה, שהרי יש משבר נורא שהוא לא מנע?

ציטוט:

רה”מ וקבינט המלחמה הוזהרו: “יהודה ושומרון על סף פיצוץ”
בכירים בצה”ל אמרו בחדרים הסגורים כי ישראל עלולה להתמודד עם אינתיפאדה שלישית • הסיבה: התסיסה שנוצרה בשל קושי כלכלי והיעדר כניסת פועלים לישראל • גם בשב”כ הצטרפו לאזהרה – אבל רה”מ, בלחץ השר סמוטריץ’, עדיין נמנע מלהעלות את הנושא בפני הקבינט.

ציטוט:

חשיפה: בחודשים האחרונים העביר אמ”ן 4 מכתבי אזהרה לנתניהו בנוגע להשלכות של המהפכה המשפטית. “האויבים מזהים הזדמנות היסטורית עקב המשבר”.

ציטוט עם ציטוט:

מזכיר המדינה האמריקאי הוא ציוני בערך כמו כבוד הנשיא. למעשה, לפי דבריו ומעשיו דומה שהנשיא חושב על טובתנו הלאומית יותר מהנאשם הפלילי, שבעיקר עסוק במאמץ אנוכי לחמוק מהרשעה וישיבה במתקן כליאה ציבורי.

טובת העם היהודי, מצבו הביטחוני, החברתי, הכלכלי והמדיני חשובים למימשל האמריקאי. למעשה, סביר מאוד שכבוד הנשיא מכיר את הכתוב במגילת העצמאות של העם העברי. לפיכך, הוא יודע שהחזון הלאומי שלנו מדבר על רצון בבית עצמאי, שיוויוני ובהסדר אזורי.

ציטוט:

בלינקן: יש להציג מסלול להקמת מדינה פלסטינית כדי לקדם נורמליזציה עם סעודיה.

עד כאן ציטוט עם ציטוט.

צריך לנטרל איומים מסוכנים ובאותו זמן לנסות להגיע להסדרים עם מתונים שאינם רצחניים. למעשה, זה חזון מדינת היהודים, ואם לא נגשים אותו נמשיך להקריב בנות ובנים בסבבים עגומים וכואבים.

רק קיצונים גזעניים ואלימים מרוויחים משנאה ועימותים, שהרי זה מה שהם אוהבים. לעומת המופרעים ששונאים אחרים ללא קשר למצווה בכתובים, רוב האוכלוסיה רוצה ללכת לעבודה, להיות עם המשפחה, להנות מארוחה טעימה ולא לסבול מחרדה קיומית מתמידה.

הערה אחרונה: את האיור המזוייף יצרה בינה, שהיר בעצם מכונה חסרת תודעה. אסור להאמין לדיווחים שלה שכן היא נוצרה ליצור אשליות שנראות כמו האמת לאמיתה. במציאות, רק הפושע המורשע שמופקד על המשטרה מנפנף בכלי ירייה בפרהסייה.

קישור למאמר ב- N12. קישור לידיעה בידיעות. קישור למאמבר בשם- הפתרון מופיע בחזון לציון. קישור למאמר בשם- לתת אימון באדם הגון. קישור למאמר בשם- מי שלא מנע מלחמה וכשל במשימה. קישור למאמר בשם- הכנופייה מהווה סכנה למדינה. קישור למאמר בשם- .פושע פלילי גרם לסיבוך בינלאומי. קישור למאמר בשם- בגידה סידרתית בכתובה ובמדינה. קישור למאמר בשם- הפושע והלקוייה מזיקים למדינה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.


מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן