מי הביא גזען שקרן ומסוכן למשכן?

מי הביא גזען שקרן ומסוכן למשכן?

כידוע למי שיודעת ויודע, שנאה אינה עיקרה של תורה. חוץ מזה, בדמוקרטיה אסורה גזענות ואפליה, ובקשת שלום והסדרה זו מצווה חשובה מהספר העתיק ומלא הקדושה.

מטרות הציונות הן עצמאות, ביטחון, שוויון ומאמץ להפסיק את מעגל האלימות, השכול, המדון והיגון.

ציטוט:

ח”כ איתמר בן גביר בתגובה להפגנות השמאל בתיכון בליך: “מתמלא גאווה בתלמידי תיכון בליך שעומדים זקוף מול השמאל המטורלל וכעת עושה את דרכי למקום. אשוחח עם תלמידי בית הספר על דמוקרטיה, על ציונות, על אהבת הארץ והמדינה. הצווחות של השמאל הסהרורי לא ירתיעו אותנו, בעזרת השם, ננצח, נקים ממשלת ימין מלא מלא ונחזיר את השפיות למדינה”.

עד כאן ציטוט מדברים שיקריים, שגויים ומלאי נכלוליות.

בן גביר לא מתרוצץ בארץ כדי לקדם שלום, שהוא החזון לציון, אלא להסעיר, לעצבן, להשמיץ, להסית לשנאה ולהבעיר.

כבר ידוע שדמוקרטיה וציונות לא כוללות אלימות, סרבנות וגזענות. מה שמשעשע זה לראות שהלאומן המסוכן מתחזה ליהודי אוהב אדם, אפילו שהוא שונא רוב הזמן.

הלאומן טוען שהוא לכאורה מדבר על דמוקרטיה, יהדות וציונות, אבל דבריו כוללים הסתה, הכפשה, רמאות, לאומנות, סרבנות, מרדנות וגזענות.

למרבה הצער, הזד המזיק שמכזב ברבים חסין מהעמדה לדין, ולכן הוא מעז לקרוא לשוחרי ההסדרים מצילי החיים- מטורללים וסהרוריים, כאילו שמומלץ ליהודים טובים להלבין לשוחרי שלום פנים ברבים. אז מה, הכיפה הגדולה מסתירה את כל החטאים? שנאה וגזענות אלימה היא המסר מהתורה?

למה גזען לאומן שלא רוצה כאן אלא יהודים כשרים מדבר על דמוקרטיה? הרי אם יתנו לו כוח הוא יממש את חזונו של רבו המזוקן, וזה יהייה מאוד מסוכן.

מעניין אם המיעוטים המפוחדים בארץ יתנו למוסתים שמתחזים ליהודים להמליך קיצונים מסוכנים או אם יבינו בזמן שכדאי להם להתעורר מהר לתמוך בדמוקרטים שוויוניים ושוחרי הסדרים לפני שיבואו גטאות וגירושים?

קישור למאמר ב N12. קישור למאמר בשם- למה רשעים גזעניים מתחזים ליהודים?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

18 thoughts on “מי הביא גזען שקרן ומסוכן למשכן?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן